Pagina 2 van 5
Geplaatst: 27 mei 2010, 16:02
door Camiel
Btw groot licht is niet eens verplicht he

voor een 86'er
Zei de RDW me

Geplaatst: 27 mei 2010, 16:13
door Twowheeler
Zo moeilijk is die elektra toch niet?

Geplaatst: 27 mei 2010, 16:15
door Camiel
mijn hoofddoel is nu de 2RU gekeurd tekrijge
Boeit me niet hoe,als ie maar goedgekeurd is volgende week donderdag 16u
EN daarna zal ik me rustig bezig houden met accu enzo...
Moet gewoon een kenteke hebbe

xD
Geplaatst: 27 mei 2010, 19:29
door Twowheeler
Dat is waar, als je nou langer tijd had gehad had je het wel anders kunnen doen.
Komt vast wel goed zo die keuring

Geplaatst: 27 mei 2010, 20:50
door Arnoute
weljaaa

Geplaatst: 28 mei 2010, 16:04
door MarcoFs1
Maar weten jullie nou wel of er een spanningregelaar inzit of een diode?
En kan je die doormeten?
Of moet ik even een foto van me kabelboom maken?
GR Marco
Geplaatst: 28 mei 2010, 16:19
door NIX
Er zit geen spanningsregelaar in een standaard FS1. Wel een diode die de wisselspanning uit de laadspoel gelijkricht voor de accu.
Geplaatst: 28 mei 2010, 17:11
door marco
Waarom zit er eigenlijk in een sheriff wel standaard een spannigsregelaar?
Geplaatst: 28 mei 2010, 18:01
door YamaSam
marco schreef:Waarom zit er eigenlijk in een sheriff wel standaard een spannigsregelaar?
gewoon een later model denk ik ?
Geplaatst: 28 mei 2010, 18:13
door NIX
Omdat dat gewoon waardeloze dingen zijn.
Geplaatst: 28 mei 2010, 18:15
door marco
Geplaatst: 28 mei 2010, 18:17
door NIX
Geplaatst: 28 mei 2010, 20:38
door Twowheeler
Geplaatst: 28 mei 2010, 22:15
door ginofs1
marco schreef:Waarom zit er eigenlijk in een sheriff wel standaard een spannigsregelaar?
is geen spannigs regelaar.
maar het idee van een weerstand.
Geplaatst: 28 mei 2010, 22:18
door ginofs1
NIX schreef:Er zit geen spanningsregelaar in een standaard FS1. Wel een diode die de wisselspanning uit de laadspoel gelijkricht voor de accu.
4 diode moet je hebben om van wissel gelijk te maken.
yes yes ik heb je weer NIX
