Pagina 2 van 9

Geplaatst: 21 dec 2009, 13:51
door mpro09
wat houd dat "stage 3" in dan? en wat voor ontsteking zit erop? nog iets met de kop gedaan?

ben benieuwd naar het filmpje van je teller :wink:

Geplaatst: 21 dec 2009, 17:50
door NIX
De Waal of FSael heeft een 4 of 5 plaats koppelingetje gefabriceerd. Moest ie wel de koppelingskap een beetje voor aanpassen om plek te maken.

Geplaatst: 21 dec 2009, 18:51
door Andries
mpro09 schreef:wat houd dat "stage 3" in dan?


das gewoon maximale tuning van de cilinder

Geplaatst: 21 dec 2009, 18:54
door Tombo
Definieer maximaal.
Dit is nog lang niet maximaal :P Die termen als "stage 1", "stage 2" is meer een verkooppraatje voor scootersjonnies

Geplaatst: 21 dec 2009, 19:17
door dewaal
NIX schreef:De Waal of FSael heeft een 4 of 5 plaats koppelingetje gefabriceerd. Moest ie wel de koppelingskap een beetje voor aanpassen om plek te maken.

fs-ael heeft er zelf eentje gemaakt 8) ik heb er eentje laten maken :lol:

Geplaatst: 21 dec 2009, 19:23
door nieknatuurlijk
maare wanneer komt die gast met z'n foto's??

Geplaatst: 21 dec 2009, 20:02
door fs-ael
ik zou graag wat foto's of een filmpje van de teller.

130 kmh (zonder stroomlijn) komt ongeveer op 14 a 15 pk

Geplaatst: 21 dec 2009, 20:15
door dewaal
of volgende week effe bij s&s op de bank zetten :wink:

Geplaatst: 21 dec 2009, 21:54
door patrick de weerdt
filmpjes koomen er aan aleen in de sneeuw pret kan je wel lekker slippen maar niet hard rijden dus ik wagt op wat beeter weer ;)

Geplaatst: 22 dec 2009, 10:37
door YamaSam
wat heb je sinds april eigenlijk allemaal veranderd dan?
ik snorde even deze quote op?

patrick de weerdt schreef:ja mijn brommertje heeft het aleen moelijk tegen wint dan wiltie niet over de 60 maar als ik de wint in mijn rug heb dan rij ik tog dik 80


stond hier:
http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?p=57954&highlight=#57954

Geplaatst: 22 dec 2009, 11:12
door patrick de weerdt
ja kan beeter vraagen wat heb ik niet verandert :P ik ben toen alles uit gaan zoekken over de fs1 en toen was ik het zat ik dagt nu ga ik het goed doen dus wat ik dus al liet zien in pagina 1 ;) ik begon met me cilinder stage 3. toen ontesteking vervroegen. toen een uitlaat op maat gemaakt voor hooge toeren. toen roteerende inlaat berekend en bijgewerkt toen gelijk me inlaat 17.5mm gemaakt nieuwe krukas er in karters bijgewerkt zo dat het overeen kwam met me cilinder en in het blok zijn nieuwe kaagers gegaan nieuwe keeringen nieuw kopelings huis ( uitgevreest en een 3plaats van gamaakt ) aleen de versnelingen zijn nog 2dehans in goede staat ;) dus alles is nieuw zoon beetje :D en wat er alemaal mis ging voor dat hij goed was : gat in me zuiger varstlooper kopelings huis er uit gerukt dus dat heb ik nog een x nieuwe moeten bestellen en op maat maaken en nu doetie het supper :D maar ik ben bezig met een filmpje van alle fotos die er zijn gemaakt

Geplaatst: 22 dec 2009, 11:30
door patrick de weerdt
dan heb ik het trouwens wel over een 60cc athena cilinder van aluminium
daar kan je egt onweis veel uithaalen als je hem helemaal stage 3 heb ;) lekker knalle met hooge toeren hoe meer toeren hoe beeter hij loopt :D

Geplaatst: 22 dec 2009, 11:31
door Yamaha rd50m
ik weet da er nu veel heel hard uitkijken naar foto's :D

Geplaatst: 22 dec 2009, 11:34
door Aad
B.t.w, o.a. Sam en Gino tunen ook Stage3.

http://www.mpt2takttuning.nl/tuning.html

Daar de uitleg.

Geplaatst: 22 dec 2009, 11:38
door patrick de weerdt
kijk dus er zijn er meer die dat doen :D maar doen ze dat dan met hun fs1 cilinder net als mij ?? of hebben ze net als op die fotos waatergekoelde blokken ?