Pagina 2 van 4

Geplaatst: 08 okt 2009, 17:48
door mpro09
mijn bijles docent heeft bij een zwitsers bedrijf gewerkt die dit ding heeft uitgevonden:

http://www.modified.com/editors/0705_sc ... index.html

Geplaatst: 15 okt 2009, 22:50
door Triforce
Vindt deze werking nogal interessant :P

http://www.amt.nl/web/Nieuws/Autotechni ... ?langid=43

Geplaatst: 15 okt 2009, 22:58
door Roberto.B
Triforce schreef:Vindt deze werking nogal interessant :P

http://www.amt.nl/web/Nieuws/Autotechni ... ?langid=43


dat is best knap gemaakt van die pool

ik snap de werking nog niet echt

ik heb wel alles gelezen en gezien

Geplaatst: 15 okt 2009, 22:59
door Triforce
Roberto.B schreef:
Triforce schreef:Vindt deze werking nogal interessant :P

http://www.amt.nl/web/Nieuws/Autotechni ... ?langid=43


dat is best knap gemaakt van die pool

ik snap de werking nog niet echt

ik heb wel alles gelezen en gezien


Dat zeker, ik zelf begrijp hem ook nog niet helemaal, maar misschien dat we er meer van gaan horen of zien

Geplaatst: 15 okt 2009, 23:00
door Twowheeler
Hoe bedenk je het
tweetakt is nog lang uitgestorven!

Geplaatst: 15 okt 2009, 23:02
door niels16
Triforce schreef:Vindt deze werking nogal interessant :P

http://www.amt.nl/web/Nieuws/Autotechni ... ?langid=43


idd,zeer fascinerend :D

Geplaatst: 15 okt 2009, 23:05
door niels16
Triforce schreef:
Roberto.B schreef:
Triforce schreef:Vindt deze werking nogal interessant :P

http://www.amt.nl/web/Nieuws/Autotechni ... ?langid=43


dat is best knap gemaakt van die pool

ik snap de werking nog niet echt

ik heb wel alles gelezen en gezien


Dat zeker, ik zelf begrijp hem ook nog niet helemaal, maar misschien dat we er meer van gaan horen of zien


ik vat de aanzuig constructie nog niet hellemaal :?

Geplaatst: 16 okt 2009, 10:39
door Triforce
Kan je volgens mij ook niet helemaal goed zien

Geplaatst: 31 okt 2009, 17:41
door mpro09
Important Update
The NRV 588cc Rotary engine has been a great success for Norton throughout its years, and due to its success, we have now started to develop the race engine from 588cc to 700cc. Although the 588cc engine is quick and powerful, there are great expectations for the new 700cc rotary engine. As we develop the engine and evaluate it's potential, we will make a further announcement to inform you if the bike will be limited to our works race team or if it will be made available into a road going bike, we expect to know more later this year.

Norton NRV588 Rotary Road Bike
Brian Crighton and Spondon Engineering have been developing the new NRV 588 race bikes for well over a year now, as these race bikes have progressed we have had a team working alongside them to put into production a road legal NRV 588.

Initially we will be doing a limited edition production, these will all be hand built in our new factory at Donington Park in 2010.

As and when we have further information available we will send all enquirers our updated information pack on the all new Rotary engined NRV 588.

Geplaatst: 31 okt 2009, 18:31
door pee67
:shock:
Ondertiteling graag :lol:

Geplaatst: 31 okt 2009, 19:27
door mpro09
norton 600cc wankelmotor 130kg 165pk en dit:

Afbeelding

Geplaatst: 31 okt 2009, 19:27
door Tombo
Is dat een 1, 2 of 3 schijfswankelmotor? Zal wel 2 schijfs zijn of niet?
Edit:
2 dus
Ah vet, volgens mij met van die "externe" injectoren, dat is echt bruut :D en zo te zien ook met variabel inlaattraject 8)

Geplaatst: 31 okt 2009, 19:30
door mpro09
inderdaad 8) 120mm :P

Geplaatst: 31 okt 2009, 19:31
door Tombo
Zoals dit


Voor de externe injectoren dan.

Geplaatst: 31 okt 2009, 19:40
door mpro09
ja idd, wel echt gaaf :P