Pagina 2 van 2

Geplaatst: 14 jun 2009, 22:11
door Triforce
Niels schreef:
Alichemus schreef:Draait nu goed met een hogere sproeier.

Clinderwand is idd zeer dun.

Vandaag 20km gereden en alles prima, geen overhitte motor en loopt als een klok.

Ik ga toch nog een hogere sproeier testen tot ie verzuipt en dan terug kleinere sproeiers plaatsen tot ie net niet verzuipt en dan denk ik dat het goed zit ;-)


Wat is de boring dan? :shock:


waarschijnlijk 45mm de echte max van de fs1 cilinders

Geplaatst: 14 jun 2009, 22:15
door wiebo
rise and shine schreef:
Tombo schreef:Ja, dat was een compleet 80cc blok :P


ja weet ik veel, ik hoorde hem alleen heel trots vertellen dat hij bezig met met 80cc :mrgreen:

En die loopt inmiddels, heb er gisteren al de rook van mogen happen.

Geplaatst: 14 jun 2009, 22:34
door paull
maare de topic regel is. motor loopt vast na een tijdje?? En je kan der nu nog gewoon mee rijden??

Geplaatst: 14 jun 2009, 22:47
door fs-ael
als de cilinder nog genoeg compressie heeft
niks ant haandje

Geplaatst: 14 jun 2009, 23:25
door paull
fs-ael schreef:als de cilinder nog genoeg compressie heeft
niks ant haandje


als jij een vastloper hebt gehad, denk niet dat er dan niks aan het handje is :?

Geplaatst: 15 jun 2009, 09:48
door Tombo
Wel als het alleen een kleine sproeier was...

Geplaatst: 15 jun 2009, 13:25
door mpro09
paull schreef:
fs-ael schreef:als de cilinder nog genoeg compressie heeft
niks ant haandje


als jij een vastloper hebt gehad, denk niet dat er dan niks aan het handje is :?


als er nog genoeg compressie is het ok

Geplaatst: 16 jun 2009, 00:40
door fs-ael
evt krassen op de zuiger een beetje schuren met korrel 400

en gewoon rijden

Geplaatst: 16 jun 2009, 10:45
door YamaSam
ik heb nog nooit een warmloper gehad, compleet vast door circlip, gat in de piston etc dát wel..
denk dat ontstekingsmoment en pijp hier toch ook één en ander te zeggen hebben?

Geplaatst: 16 jun 2009, 13:40
door Tombo
Snap je de hint soms niet???! ONTOPIC!!