Pagina 2 van 13

Geplaatst: 05 mar 2009, 19:26
door Pa_Tombo
Volgens mij gaan de punten zweven met dit toerental.
Maar ja 1 moet de eerste zijn boven de 110km/h.
Ben benieuwd naar bewijs.

Geplaatst: 05 mar 2009, 19:55
door guido
Hollywood verhalen! :shock:
Yamaha FS1 boven de 100 km/h met een 2RU blok, never nooit nie!! :no: :no:

Geplaatst: 05 mar 2009, 19:59
door YamaSam
guido schreef:Hollywood verhalen! :shock:
Yamaha FS1 boven de 100 km/h met een 2RU blok, never nooit nie!! :no: :no:

euh... ik heb er zoeentje staan hoor!

Geplaatst: 05 mar 2009, 20:01
door guido
Ja, ik ook

Geplaatst: 05 mar 2009, 20:04
door nl-terror-poesje
ik ook...

Geplaatst: 05 mar 2009, 20:05
door jonnotje
niet allemaal contactpunten lijkt mij

Geplaatst: 05 mar 2009, 20:19
door nl-terror-poesje
ik wel..maar draait niet die hoeveelheid toeren..als t goed is

Geplaatst: 05 mar 2009, 20:41
door mpro09
Tombo schreef:er klopt iets niet :lol:


waar heb je dat blok vandaan dan als ik vragen mag??

Geplaatst: 05 mar 2009, 20:54
door paull
Ik wacht/ o[p het filmepje , ben zeer5 benieu3wd

Geplaatst: 05 mar 2009, 21:21
door patrick de weerdt
Tombo schreef:Dat móet haast wel 140 lang zijn, anders vreet ik m'n pet op. Of er klopt iets niet :lol:
Oh w8, je rijdt met dell'ortho, dat is hele andere maatvoering natuurlijk.
Maar 14.500 toeren met contactpunten, ik ben heeel erg benieuwd, heb je soms verzwaarde contactpunten erin zitten?


er zitten idd andere kontaktpuntjes in van een spesjale ontsteking maar ik weet niet egt wat er nou anders aan is ?

Geplaatst: 05 mar 2009, 21:25
door nl-terror-poesje
eerst zien dan geloven.. carbonnen kontaktpunten ? :lol:

Geplaatst: 05 mar 2009, 21:27
door patrick de weerdt
nl-terror-poesje schreef:eerst zien dan geloven.. carbonnen kontaktpunten ? :lol:
haha neej niet van karbon XD

Geplaatst: 05 mar 2009, 21:33
door patrick de weerdt
en warom zou het niet kunnen ?? ik heb mijn inlaat verandert naar een 18mm het is helemaal uitgeboort mijn rteerende inlaat heb ik zelf gemaakt zoor een schijf te pakken en presies te tijming te maaken als de zuiger op het hoogste punt staat datie dan oopen is ;) en mijn cilinder is handgemaakt en die poortjes zijn ook helemaal uitgemeeten mijn ontsteking staat heel anders want ik heb mijn grondplaat uitgefreeast dat je hem in elke wilekurige stant kan zetten en er zitten andere kontaktpunten in mijn ontsteking heb ik met een spesjaal aperaatje ( weet niet hoe het heet met zoon spesjaale lamp ) afgesteld en mijn inlaat ook presies ik heb nog een 2de inlaat die heb ik iets te groot gemaakt en darom liep hij aleen maar met helegroote steekvlamen uit uit en inlaat de tijming is heel belangrijk !!

Geplaatst: 05 mar 2009, 21:35
door nl-terror-poesje
eerst zien dan geloven...maak maar een filmpje..

Geplaatst: 05 mar 2009, 21:39
door patrick de weerdt
nl-terror-poesje schreef:eerst zien dan geloven...maak maar een filmpje..
is goed jo ;) :P ik zal er morgen een maaken ik kan aleen niet rijden want zo als ik al uitlegte mijn kopeling slipt als een gek door ;)