Pagina 2 van 2

Geplaatst: 12 feb 2009, 20:28
door geo
Die BMW is duidelijk "een special voor heuvelklimwedstijden". Bergop en tweewielaandrijving, dat zal wel marcheren.
Bij een crossmotor zie ik er het nut niet zo van in. Meestal hangt het voorwiel toch maar ergens rond te zwabberen, bij echt gas geven. Die keren dat het voorwiel echt kontakt maakt met de grond is in de bochten en bij het remmen.
Misschien zie ik dit helemaal verkeerd, maar dat zullen jullie mij dan ongetwijfeld laten weten :wink:

Geplaatst: 12 feb 2009, 20:29
door mpro09
echt cross niet nee denk ik, is het aleen maar gewicht maar idd hilclim en dakar ofzo is het zeker voordelig

Geplaatst: 12 feb 2009, 20:30
door Tombo
Zal wel meer voor enduro zijn, ipv cross

Geplaatst: 13 feb 2009, 13:28
door Axel
In het filmpje wordt ook gezegd dat de voorwielaandrijving niet constant meedoet. Alleen als het achterwiel geen grip meer heeft dan komt de voorwielaandrijving erbij kijken. Dus in dat opzicht heeft het wel nut.