Pagina 2 van 10
Geplaatst: 27 okt 2006, 23:53
door Riemer
Tombo schreef:90 km/h wind mee, normaal gewoon dikke 85 km/h
ja, zelfde recept
Geplaatst: 28 okt 2006, 00:50
door Handyman
Momenteel 0 km/u.
Geplaatst: 28 okt 2006, 08:23
door dewaal
fs1 loopt niet meer
zundapp loopt +- 100 kmh
van de winter is kijke of ie harder kan fs-ael haalt mij in met zijn 2ru en dat kan natuurlijk niet he

Geplaatst: 28 okt 2006, 09:46
door Martijn
ATM: 40 met heeuuul veel herrie ... uitlaat is niet meer dus eventjes zonder bocht, maandag heb ik waarschijnlijk een snelle uitlaat, dan rijden we iets van 65/70

Geplaatst: 28 okt 2006, 11:41
door Jelle
momenteel 30 ofzo
ik hoop op een 70-75
Geplaatst: 28 okt 2006, 14:19
door fs-ael
dewaal schreef:fs1 loopt niet meer
zundapp loopt +- 100 kmh

van de winter is kijke of ie harder kan fs-ael haalt mij in met zijn 2ru en dat kan natuurlijk niet he

succes

zundapp harry zal rijk worden
Geplaatst: 31 okt 2006, 18:27
door Jess
Wind mee, berg af....60 kilometers per uur schoon aan de haak!

Geplaatst: 31 okt 2006, 19:48
door Davey
Mijn rijd 0 op het moment, mijn 2ru deed 85 en daar zat ie erg vlot.
Geplaatst: 31 okt 2006, 22:22
door Martijn
Op het moment ook 0.0
En de dkw volgens mij 40 (standaard ...)
Geplaatst: 01 nov 2006, 11:03
door YamaSam
eerste kilometers inrijden achter de rug... bakje heeft er zin in,
zonder op toeren te jagen 60 in derde met 14/48 en 100 sproeier
dikke feest, hij bolt weer, formidabel gevoel
Geplaatst: 02 nov 2006, 22:03
door dewaal
fs-ael schreef:dewaal schreef:fs1 loopt niet meer
zundapp loopt +- 100 kmh

van de winter is kijke of ie harder kan fs-ael haalt mij in met zijn 2ru en dat kan natuurlijk niet he

succes

zundapp harry zal rijk worden
dat denk ik ook

Geplaatst: 02 nov 2006, 22:06
door fs-ael
mooie hobby

Geplaatst: 02 nov 2006, 22:19
door YamaSam
kaap van de zeventig voorbij, juist in vierde..
Geplaatst: 02 nov 2006, 23:54
door harmen251
heb je al iets aan de cilinder verandert?
Geplaatst: 03 nov 2006, 10:38
door YamaSam
de vorm of timing van de poorten bleef voorlopig hetzelfde,
ik heb enkel het onderblok verbeterd naar stroming,
de poorten uitgelijnd en de kanalen ontbraamd..
dit zorgde ervoor dat ik mijn voetpakking een mm of 2 moest uitsnijden rond de poorten om ze te laten passen..
oja, en het gat van carbu naar blok aan de schijf aangepast natuurlijk
eens goed gerodeerd ga ik de poorten wat verbreden, en een boostport met bijbehorend gat in de piston bijmaken