Pagina 2 van 4
Geplaatst: 03 jan 2009, 18:37
door jerrow
Ja nondedju, ge hebt gelijk.
Kijk maar effe;
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 6987caa7c6
Wat heb ik er dan tussen gestoken???

Geplaatst: 03 jan 2009, 18:39
door jerrow
marco schreef:Volgens mij moet de remklauw aan de buitenkant van de voorvork gemonteerd worden.
Nee, dat nooit, daar ben ik wel zeker van.
Schroefdraad, m'n foto's, partslist en het verschil van 2 cm bevestigd dat.
Geplaatst: 03 jan 2009, 19:04
door jerrow
Ik heb 'm ertussen uit gehaald.
Dan vraag ik me toch af waar ik dit vandaan heb en waar dit eigelijk thuishoort...
En waar die andere tussenbus naartoe is, blijft ook een raadsel...
Geplaatst: 03 jan 2009, 19:38
door FS1SE
kijk eens bij je achterwiel links
bus
Geplaatst: 03 jan 2009, 19:41
door FS1SE
die van een dx is origineel nog anders maar na verzinken heb ik ook altijd dat het wiel gaat klemmen en doe ik ook deze bus er tussen
deze link is voor de rommelrem
je moet de zelfde lengte hebben als linker achterwiel
Re: bus
Geplaatst: 03 jan 2009, 20:08
door jerrow
FS1SE schreef:die van een dx is origineel nog anders maar na verzinken heb ik ook altijd dat het wiel gaat klemmen en doe ik ook deze bus er tussen
deze link is voor de rommelrem
je moet de zelfde lengte hebben als linker achterwiel
De lengte zal misschien hetzelfde zijn maar de dikte is bij een voorwiel toch kleiner. Anders gaat ie niet in de keerring... Die trouwens bij mij ook verkeerd steekt zag ik net...
Die voor het achterwiel die tussenbus heb ik wel en die is aanzienlijk dikker net zoals bij een trommelrem dus daar zit ik goed.
Maar hetgeen wat Tom zei is ook juist. Dat blokje van de schijfrem zou moeten gedraaid worden om mooi uit te komen met de schijf...
Jammer dat niemand daar een foto van heeft van een partslist... Hier op't forum in ieder geval al nie...
iemand die bij zich thuis een boekje heeft met een handleiding ofzo...?
Geplaatst: 03 jan 2009, 20:09
door Tombo
Ik zat ook al te zoeken naar de partslist, maar die staat idd niet op onze server

Geplaatst: 03 jan 2009, 20:11
door FS1SE
kering niet remkant achter en niet bremkanr achter zijn de zelfde keringen met de zelfde binnen dia meter dus niet de bus rechts achter
Geplaatst: 03 jan 2009, 20:17
door jerrow
FS1SE schreef:kering niet remkant achter en niet bremkanr achter zijn de zelfde keringen met de zelfde binnen dia meter dus niet de bus rechts achter
Zal misschien aan mij liggen maar ik snap de zin niet, sorry...

Geplaatst: 03 jan 2009, 20:18
door 1j5
Hier even de fotos van de juiste opvul ring

Geplaatst: 03 jan 2009, 20:23
door FS1SE
links kunne er ook in r bus is deorigineel maar die meot je niet te strak aan draaien anders bestaat ook de kans van klemmen maar dan wel de moer borgen
Geplaatst: 03 jan 2009, 20:25
door FS1SE
maak eens een foto van de bussen die je hebt is is achterwiel oud if nieuwe type?
de linkerbus van je achterwiel past ook bij je voorwiel
Geplaatst: 03 jan 2009, 20:28
door jerrow
1j5 schreef:Hier even de fotos van de juiste opvul ring


En dat asje met opvulring is voor het voorste wiel...?
Wat is dit dan...;
http://www.fs1shop.nl/product_info.php? ... 6987caa7c6
Ik begin me eigelijk af te vragen of er verschillende soorten bussen zijn of verschillende modellen die hierin toch verschillen...
Geplaatst: 03 jan 2009, 20:29
door jerrow
FS1SE schreef:maak eens een foto van de bussen die je hebt is is achterwiel oud if nieuwe type?
de linkerbus van je achterwiel past ook bij je voorwiel
Moment, effe maken.
Geplaatst: 03 jan 2009, 20:32
door FS1SE
voor de dx is er officieel maar 1 bus die met kraag maar om een of ander reden heb ik na het verzinken altijd problemen de het wiel ook klemt wie hier nog een oplossing voor weet gino kom er maar in