Pagina 2 van 2
Geplaatst: 12 jan 2009, 19:30
door jerrow
mpro09 schreef:raar want daar zt toch geen keering of iets tussen,
ik heb iig het asje er wel uit en dan een plaatje ervoor metde pakking
Eigelijk logisch...
Olie komt niet van de motor maar van de oliereservoir dus heeft geen zaken met de motorolie dus is er geen verbinding...
Of... sla ik de bal vandaag voor de 2de keer mis...?

Geplaatst: 12 jan 2009, 19:32
door mpro09
nou maar dat asje word toch aangedreven door prim tandwiel(als ik het goed herriner) en die zit toch hopelijk wel in de carter olie

Geplaatst: 12 jan 2009, 19:36
door jerrow
mpro09 schreef:nou maar dat asje word toch aangedreven door prim tandwiel(als ik het goed herriner) en die zit toch hopelijk wel in de carter olie

Ja en daartussen zit een keerring

klopt als een bus

Geplaatst: 12 jan 2009, 19:37
door mpro09
haha ok maar waar is die pakking daar voor? dubbel check

Geplaatst: 12 jan 2009, 19:40
door Frederik
die as zit vanbinnen verbonden met dat plastieken tandwiel dmv een pinnetje
kan het pinnetje daar niet uitvallen doordat die as los zit, of zit die as niet los? ik weet niet of dit kan, maar als dit gebeurd, maak je wat mee
ik heb zo eens met een 2cv gereden, en de schakelvork van de achteruitversnellings was losgekomen en tussen de tandwielen geraakt, net in een bocht
ik heb gewoon dat pinnetje en dat tandwiel er vanbinnen afgehaald, maar het pompje laten zitten, omdat ik ook schrik had voor lekkages
Geplaatst: 12 jan 2009, 19:43
door jerrow
mpro09 schreef:haha ok maar waar is die pakking daar voor? dubbel check

Ja zoiets, maakt niet uit, hij lekt niet door, da's na al dat spammen eigelijk het eindresultaat

Geplaatst: 12 jan 2009, 19:48
door mpro09
na t gaat over het onderwerp toch?
@frederik das niet best
maar redelijk wat mesnen doen het allang op die manier dus ik denk dast het op je fs1 geen kwaad kan dan

Geplaatst: 12 jan 2009, 20:11
door paull
paull schreef:geen probleem, zo heb ik het ook! je ziet alleen idd dat as draaien

wat ik dus zeg
