Pagina 2 van 4
Geplaatst: 24 dec 2008, 23:23
door PD
als die eenmaal ECHT goed is afgesteld krijg je geen vaslopers als je beetje normaal rijd
Geplaatst: 24 dec 2008, 23:34
door jim1601
FS1SE schreef:het blijkt wel dat je vader beter kan lullen dan sleutelen
dat kan hij denk ik inderdaad beter. de fs1 die hij had geprobeerd was echter van een vriend. hoe die zijn onderhoud pleegde weet ik niet.
Geplaatst: 24 dec 2008, 23:41
door fs1man
Kijk dan was hij dus eigenlijk een fs1 toerist
Ik werk bij Peugeot en zie elke dag kapotte Peugeotjes, maar zijn dan alle Peugeotjes slecht

Geplaatst: 24 dec 2008, 23:44
door FS1SE
ja

Geplaatst: 24 dec 2008, 23:48
door reddevil
haha ja

Geplaatst: 25 dec 2008, 00:33
door Martijn
Warmlopers voorkom je door gewoon een maatje grotere sproeier te steken, nooit gezeik. Ga je mss wel wat minder hard door ...
Ik weet niet of je ooit een scooter frame hebt gezien ?
Zie hier n aerox frame :
Maar als je die vergelijkt met die van n fs1, zie je dat n fs1 frame er wel wat degelijker uitziet !
Verder is het idd zo, dat als je elk moertje en boutje borgt er niets los zal trillen. Schijf remmetje erop en gaan met die banaan. Een keer in de zoveel duizend kilometer wat afstellen, that's it !
Geplaatst: 25 dec 2008, 03:17
door YamaSam
de bovenstaande reacties kan ik enkel maar bevestigen.
als er één deftige lest te trekken valt uit fs1 rijden, dan is het wel dat je je brommer leert kennen. Ik ben er zeker van dat het percentage gewetenlose scooterrijders vele malen hoger is dan bij de fs1 rijders.
wat die snelheid betreft, kan ik je wel geruststellen!
ook qua stevigheid moet ik de scooter die eraan kan tippen nog tegenkomen..
ga nu maar gewoon voor die fs1, je zal er de rest van je leven degelijke technische kennis aan overhouden

Geplaatst: 25 dec 2008, 10:42
door geo
jim1601 schreef:FS1SE schreef:het blijkt wel dat je vader beter kan lullen dan sleutelen
dat kan hij denk ik inderdaad beter. de fs1 die hij had geprobeerd was echter van een vriend. hoe die zijn onderhoud pleegde weet ik niet.
ik had het al meteen door dat je vader niet echt vroeger fs1 gereden heeft. Anders had hij wel met andere verhalen afgekomen.
Zoals bijvoorbeeld op je sokken 110km/u halen enz.

Geplaatst: 25 dec 2008, 11:01
door fs1man
Zo, n aerox frame heeft veel weg van een step

Geplaatst: 25 dec 2008, 11:40
door Tombo
geo schreef:jim1601 schreef:FS1SE schreef:het blijkt wel dat je vader beter kan lullen dan sleutelen
dat kan hij denk ik inderdaad beter. de fs1 die hij had geprobeerd was echter van een vriend. hoe die zijn onderhoud pleegde weet ik niet.
ik had het al meteen door dat je vader niet echt vroeger fs1 gereden heeft. Anders had hij wel met andere verhalen afgekomen.
Zoals bijvoorbeeld op je sokken 110km/u halen enz.

110 km/h, en dan nog gas over he

fs1
Geplaatst: 25 dec 2008, 11:44
door FS1SE
Tombo schreef:geo schreef:jim1601 schreef:FS1SE schreef:het blijkt wel dat je vader beter kan lullen dan sleutelen
dat kan hij denk ik inderdaad beter. de fs1 die hij had geprobeerd was echter van een vriend. hoe die zijn onderhoud pleegde weet ik niet.
ik had het al meteen door dat je vader niet echt vroeger fs1 gereden heeft. Anders had hij wel met andere verhalen afgekomen.
Zoals bijvoorbeeld op je sokken 110km/u halen enz.

110 km/h, en dan nog gas over he

denk geen onderhoud anders was de fs1 niet steeds kapot gegaan
Geplaatst: 25 dec 2008, 12:26
door jerrow
En tja, "gevaarlijk"...
Als je straat oversteekt zonder kijken is ook gevaarlijk.
Zat rijden idem.
Met wat je ook op de weg komt is voorzichtigheid toch altijd het belangrijkste.
Nen FS1 is ook nie voor de zot ermee te houden, met geen ander vervoermiddel trouwens want wie vraagt die....
Geplaatst: 26 dec 2008, 10:36
door Frederik
van al wat je vader zegt heb ik (zoals zovelen voor mij) nog geen problemen gehad
hij staat heel snel stil
warm- of vastlopers, wat is dat voor iets? aan inrijden doe ik niet aan mee :p hoop en al 1 km ofzo (ik weet dat dat eigenlijk niet zo goed is, maar nog geen problemen mee gehad) gewoon genoeg olie
motorisch heb ik er nog geen probleem mee gehad sinds hij gereviseerd is
het enige probleem da ik tot nu heb gehad is een platte band en zonder benzine gestaan
edit: en immi zooi die wel eens kapot kan gaan (of snel roesten als het "chroom" is)
Geplaatst: 26 dec 2008, 11:00
door Lukas251
enige probleem dat ik gehad heb is rempedaal die afgebroken was (waardeloze imi)
en eens een platteband en zonder naft gestaan, voor de rest is het echt een zalig machine!
Geplaatst: 26 dec 2008, 11:44
door jim1601
Ok allemaal bedankt ik ben wel overtuigd..
En van dat Aeroxframe had ik toch wel meer verwacht
