Pagina 2 van 2

Geplaatst: 27 nov 2008, 16:26
door Martijn
Nee, ik heb ze eruit geblazen met een compressor ... Nu goed, vanavond maar even nieuwe ophalen bij john !

Geplaatst: 27 nov 2008, 18:34
door edje
dan heeft er waarschijnlijk ooit een keer (motor) olie in je remsysteem gezeten, inplaats van remvloeistof. dat zetten die ringen uit...

Geplaatst: 27 nov 2008, 20:35
door Martijn
! ok ok

Jetzt, ik heb nieuwe ringen, ben nu die groeven goed schoonkrabben en morgen even remvloeistof halen. John zei dat ik daarmee het zaakje eerst moest insmeren voordat ik ze in elkaar zet.

Geplaatst: 27 nov 2008, 21:41
door ginofs1
je mag er alleen maar dot 3 in gieten!!!!!!!
ik heb er zelf een keer dot 4 in ge propt, na een paar weken begint hij overal te zweten/lekken.
bij het demonteren ontdekte ik dat alle ringen en rubbers een paar maten groter waren geworden.
het was al het ware net als een spekkie opgezwollen en zachter geworden.

Geplaatst: 27 nov 2008, 22:57
door Pipedown
volgens mij maakt dat vrij weinig uit?
DOT4 kan alleen hogere temperaturen verdragen dacht ik.

ik had ergens gelezen dat je DOT3, 4 en 5,1 ook onderling kan mengen als het nodig zou zijn.

Dus mischien heb je iets anders op je rubbers gekregen..

Geplaatst: 28 nov 2008, 08:58
door Martijn
Ik hou het gewoon braaf bij mn dot 3, kan je bij de garage tegenover ons wel krijgen ;)

Heb ik eindelijk een werkende remklauw (L)