Geplaatst: 30 sep 2008, 20:02
Jeti schreef:Wat is het verschil tussen TIG en MIG?
de t en de m

Jeti schreef:Wat is het verschil tussen TIG en MIG?
Tombo schreef:Jep
edje schreef:Jeti schreef:Wat is het verschil tussen TIG en MIG?
Bij het TIG lassen voer je zelf materiaal toe (in de vorm van staven van ongeveer 1m en diktes tot een paar mm). door dat je dit zelf toevoegt kun je onder het lassen het lasproces goed beinvloeden. daardoor is het wel weer moeilijker. bij Mig/Mag voert het lasapperaat zelf draad en gas toe. aleen te verstellen als je niet aan het lassen bent. [size=10]bij mig beinvloed je beschermgas de las niet[/size], bij mag wel.
Yamaha rd50m schreef:hoe en met wat voor soort las aparaat kan je best aan en uitluitbocht lassen?
ginofs1 schreef:edje schreef:Jeti schreef:Wat is het verschil tussen TIG en MIG?
Bij het TIG lassen voer je zelf materiaal toe (in de vorm van staven van ongeveer 1m en diktes tot een paar mm). door dat je dit zelf toevoegt kun je onder het lassen het lasproces goed beinvloeden. daardoor is het wel weer moeilijker. bij Mig/Mag voert het lasapperaat zelf draad en gas toe. aleen te verstellen als je niet aan het lassen bent. [size=10]bij mig beinvloed je beschermgas de las niet[/size], bij mag wel.
ojajo weet je dat zeker.
bij de mijne kan dat wel
Handyman schreef:Yamaha rd50m schreef:hoe en met wat voor soort las aparaat kan je best aan en uitluitbocht lassen?
Je kan met alles lassen, als je maar kan lassen....
Of is het kunt lassen ?
Axel schreef:Probleempje: mn brommert start niet en ik weet bijna 100% zeker dat het een elektrisch probleem is, en ik denk het contactslot. Als ik em namelijk in de lichtstand zet doen achter- en neutraallicht het namelijk niet. Iemand een idee waar het nog meer aan kan liggen behalve het contactslot?