Pagina 2 van 2
Geplaatst: 26 aug 2008, 19:57
door Jeti
ginofs1 schreef:ach meid aan zon solex vergasser kan niets stuk. (droog gelopen? waar komen jullie vandaan hahaha)
even goed schoonmaken en hij is weet top.
als je op gas rijd dan zal je zien dat er een dikke zwarte laag in je venturie zal zitten en wat dicht geslikte sproeiers en
kanalen.
even in de ultrasone en nieuw is hij weer
Er schijnen ook onderdelen versleten te zijn enzo. En die waren volgens de garage niet los te vervangen.
Ik weet het ook allemaal niet..
Geplaatst: 29 aug 2008, 12:28
door Jeti
Heb hem gevonden!
Nou nog hopen dat hij past en werkt enzo..
Geplaatst: 16 sep 2010, 15:37
door Jeti
@ Sam, ik kwam dit topic nog tegen.. Ik wist dat ik een keer foto's had geplaatst
Ter info voor de rest: het blijkt dat mijn nieuwe carb dus niet helemaal hetzelfde was en geen aansluiting heeft voor de voorontsteking. Daardoor verbruikt de bus nu wat meer..
Geplaatst: 16 sep 2010, 15:50
door niels16
je moet trouwens niet aan de acceleratie pomp prutsen bij zon ding ,dat krijg je zelf nooit meer goed afgesteld ..
Geplaatst: 16 sep 2010, 16:07
door Jeti
niels16 schreef:je moet trouwens niet aan de acceleratie pomp prutsen bij zon ding ,dat krijg je zelf nooit meer goed afgesteld ..
Sam krijgt alles goed afgesteld
Ikzelf blijf van het motorische gedeelte af.
Geplaatst: 16 sep 2010, 17:31
door NIX
Soms lubberen de gasklepasjes uit, dat geeft wat valse lucht en dus wat slordiger stationairloop en langzaam rijden. Ook wil een acceleratiepompmembraam wel eens helemaal uitdrogen en benzine kan vergummen.
Waarom rij je niet meer op gas?
Geplaatst: 16 sep 2010, 17:33
door Jeti
Ik rij nog wel op gas, maar het schijnt goed te zijn om regelmatig op benzine te rijden om alles ff goed te smeren.
En bijv in Frankrijk is het goedkoper om op benzine te rijden dan op gas.
En het is altijd handig om benzine achter de hand te hebben voor als het gas op is.
Geplaatst: 16 sep 2010, 17:34
door NIX
Ok.