Pagina 2 van 2
					
				
				Geplaatst: 19 jun 2008, 10:40
				door reddevil
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jun 2008, 18:39
				door jerrow
				rise and shine schreef:als jij dat nou eens voordoet, het filmt, en op youtube zet... kunnen we met z'n alle gaan lachen 

 
Deal maar eerst e vrak zoeken   

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jun 2008, 18:55
				door Triforce
				zet je schijf 180 graden verkeerd om en er komt een vlinke knal uit je carb  

  heb ik zelf een keetje gehad toen ik voor het eerst een fs1 had een rode 2RU waar de schijf van verkeerd stond want hij reed maar 30 in zijn 3 met een Z1 cilinder 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jun 2008, 12:26
				door jonnotje
				met de schijf 180graden op de verkeerde plek kan je niet rijden...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jun 2008, 12:38
				door reddevil
				nee want dan start hij niet 
 
hebben wij zelf ondekt he jonno  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jun 2008, 15:04
				door edje
				nogal logisch lijkt me toch, als de zuiger omhoog gaat, staat je schijf gesloten, dus krijg je nooit genoeg brandstof in het carter   om fatsoenlijk te kunnen rijden 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jun 2008, 16:17
				door Triforce
				ik bedoel het ook niet om er mee te rijden maar alleen maar een knal uit je carb te laten komen meer niet 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jun 2008, 17:15
				door jonnotje
				Triforce schreef:ik bedoel het ook niet om er mee te rijden maar alleen maar een knal uit je carb te laten komen meer niet 

 
aha, dat red je wel ja 

  hadde marijn en ik toen ook 

  dikke rook pluim uit de carb 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jun 2008, 21:45
				door reddevil
				en ik stond er net voor/naar te kijken  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jun 2008, 21:51
				door Triforce
				bij mij was de carb in de fik gevlogen door al die benzine 
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 20 jun 2008, 23:55
				door reddevil
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jun 2008, 12:14
				door Massive_x
				Ik heb hetzelfde hier... en dat komt voort uit:  
   
 
A:  Zelf gefabriceerde moer onder in het vlotter bakje.
B: Pakking in de carb is aan vervanging toe.
C: ik ben te lui het te vervangen of te fixen. 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jun 2008, 15:15
				door reddevil