Pagina 2 van 8
Geplaatst: 10 jun 2008, 21:17
door jeroenvans
allus mhr

Geplaatst: 10 jun 2008, 21:18
door edje
doe er ook een berekende uitlaat op dan
en een ander koppeling

Geplaatst: 10 jun 2008, 21:19
door Andries
ja koppeling sowieso

dat is echt wel nodig
ik voel dat ding nu al amper meer

Geplaatst: 10 jun 2008, 21:19
door jeroenvans
edje schreef:doe er ook een berekende uitlaat op dan
en een ander koppeling


alle uitlaten zijn berekend
sommige alleen niet voor onze brommers

Geplaatst: 10 jun 2008, 21:23
door edje
Geplaatst: 10 jun 2008, 21:47
door Tombo
Heb je je al verder in verdiept? Want op een kreidlerblok past het al niet zonder het blok aan te passen.. en die zijn wat forser als een fs1 blok

Geplaatst: 10 jun 2008, 22:14
door edje
idd, bij een kreidlerblok komen de spoelpoorten al buiten het blok uit

Geplaatst: 10 jun 2008, 22:59
door Hans W
Ik heb zelf een puch cilinder op m`n fs1 gezet
Deze moest wel afgedraaidt worden
Maar je kan het beste eerst kijken wat de buitendiameter van het cilinderhemd is
Als dat een beetje overeenkomt kun je die het beste pakken
anders zit je met het probleem dat de spoelers buiten je motorblok steken
Geplaatst: 10 jun 2008, 23:28
door mpro09
buiten diameter van het hemd is zo af te draaien, das niet heel erg ingewikkeld
het belangrijkste is dat de tapeinden op de dezelfde plek zitten en dat de slag hetzlefde is, dan ben je al een heel eind
Geplaatst: 11 jun 2008, 00:17
door YamaSam
Geplaatst: 11 jun 2008, 16:19
door mpro09
jonge jonge, of denk ik hier nu door

Geplaatst: 11 jun 2008, 17:25
door Tombo
Ik denk dat tapeinden verzetten makkelijker is als je carter uitkotteren. Daarvoor heb je zeker weten een freesbank nodig

Geplaatst: 11 jun 2008, 18:38
door Andries
ik laat alle aanpassingen toch doen
gaat echt wel goed komen en dan kunnen we los

!!
als het toch te moeilijk is, zet ik er wel een AM6 blok op, die zijn tegenwoordig goedkoper dan een vijfbak fs1
ik ben benieuwd wie volgt

, als het eenmaal allemaal klaar is...
Geplaatst: 11 jun 2008, 18:41
door Tombo
AM6 blok eronder kieperen zou ik nooit doen. Het is juist vetter om als basis gewoon een FS1 blok te houden. Ik ben benieuwd hoe je je kopppeling gaat fixen, want standaard worden er met die cilinders echt een hoop vermogen gehaalt, dat trekt de 2 plaats koppeling van een FS1 écht niet

Geplaatst: 11 jun 2008, 18:44
door Andries
nee die koppeling moet cker wat aan gebeuren
jij hebt bij je eigen fs1 tog een extra plaat en rd80 veren erin gezet??
dat kan dan een oplossing zijn...