Pagina 2 van 2

Geplaatst: 22 mei 2008, 12:46
door YamaSam
Yamaha rd50m schreef:is 5000 toeren niet heel weinig, of denk ik dat maar?

das den helft van wa't kan hé :wink:

Geplaatst: 22 mei 2008, 16:07
door Triforce
Yamaha rd50m schreef:is 5000 toeren niet heel weinig, of denk ik dat maar?


voor een FS1 cilinder vindt ik het heel erg laag die werken pas goed vanaf de 7 a 8000 toeren

Geplaatst: 22 mei 2008, 16:30
door Tombo
Dat is echt TOTAAL afhankelijk van de cilinder zelf! Dat kan je van te voren niet zeggen!!

Geplaatst: 22 mei 2008, 16:37
door Triforce
ik snap wat je bedoelt, door de giet fouten van de fabriek komen de eigenschappen ergens anders te liggen en dus een ander karakter hebben met het rijden

Geplaatst: 22 mei 2008, 16:43
door Tombo
Nee, dat bedoel ik dus niet :roll:
Iedere cilinder is anders, ook al zijn ze goed afgewerkt. Bij die moderne imitatie's is het allemaal vrij random, je moet net geluk hebben. Voor de rest hangt alles af van de rest van je setup
Maar we gaan offtopic, nu weer ontopic!

Geplaatst: 22 mei 2008, 16:47
door Triforce
Tombo schreef:Nee, dat bedoel ik dus niet :roll:
Iedere cilinder is anders, ook al zijn ze goed afgewerkt. Bij die moderne imitatie's is het allemaal vrij random, je moet net geluk hebben. Voor de rest hangt alles af van de rest van je setup
Maar we gaan offtopic, nu weer ontopic!


is goed case closed :!:

Geplaatst: 22 mei 2008, 17:18
door YamaSam
Tombo schreef:Dat is echt TOTAAL afhankelijk van de cilinder zelf! Dat kan je van te voren niet zeggen!!

dat kan yamaha moeilijk in z'n boekje zetten hé

Geplaatst: 22 mei 2008, 17:25
door Tombo
Ik heb het over aftermarket cilinders, niet een fabrieksaf 5-bak met een originele Yamaha cilinder, 16mm mikuni en hoge pijp