Pagina 2 van 2
Geplaatst: 20 mei 2008, 09:23
door fs48
Mijn blokje draait alweer, gereviseerd door Ben, alias Fseen en ik moet zeggen hij draait prachtig. De schade was aanzienlijk, meteen alles laten
vervangen incl. de krukas. Ik heb er nu en 60cc f5b opzitten en ben hem nu aan het inrijden. Bij Thanssen Denemarken 2 fs1 cilinder met grafiet
zuigers besteld omdat ik al eerder een f5b cilinder van thansen heb gehad en deze zeer mooi was afgewerkt en een mooie 70 reed totdat ik de eerste
warmloper kreeg, volgens Ben te wijtendoor een lekke krukaskeerring. gr. Frank
Geplaatst: 20 mei 2008, 17:02
door Tombo
Als je krukaskeerring lekt dan trekt 'ie inderdaad valse lucht. Dan blijft hij gewoon te arm lopen, en je krijgt hem nooit mooi afgesteld. Hopelijk blijft het deze keer wel allemaal heel

Geplaatst: 20 mei 2008, 17:05
door fs48
ik houd jullie op de hoogte van de thansen cilinders, gr. frank
Geplaatst: 20 mei 2008, 17:07
door Triforce
ik rij zelf ook met een thansen f5b alleen dan opgehoond naar 43mm maar ze doen heel goed werk met de cilinders moet ik zeggen
Geplaatst: 20 mei 2008, 17:16
door wiebo
fs48 schreef:ik houd jullie op de hoogte van de thansen cilinders, gr. frank
Hoi Frank, is dat 40mm of 43 mm en wat kosten ze inclusief zuiger?
Geplaatst: 20 mei 2008, 17:19
door Triforce
ze zijn daar alleen maar 40mm en ze kosten iets van 20 euro zonder zuiger, hier de site met de cilinder meteen voor:
http://www.thansen.dk/products.asp?c=18 ... 1861506595
EDIT: 28,15 euro voor een f5b zonder zuiger
Geplaatst: 20 mei 2008, 17:24
door Triforce
36,76 met een zuiger orgineel volgens mij en 42,91 een f5b met een grafiet zuiger
Geplaatst: 20 mei 2008, 17:35
door fs48
ze kosten op dit moment 43 euro incl. zuiger en dat is gooedkoper dan boren plus zuiger de verzendkosten zijn ong 8 euro
Geplaatst: 20 mei 2008, 17:35
door fs48
en zijn 40mm
Geplaatst: 20 mei 2008, 17:55
door wiebo
bedankt, ik ben benieuwd naar je bevindingen.
Geplaatst: 21 mei 2008, 09:09
door Pa_Tombo
Ben blij voor jou dat hij nu goed loopt .
En nu maar rijden.