Pagina 2 van 4
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:07
door mpro09
de linker is champion maar geeft wel goed het verschil aan
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:07
door Triforce
ik ben aan het werken voor de FS50 pijp dus het moet gewoon eerst even wachten, en een fs1 pijp kan ik er niet meer onder stoppen wegens een te korte wartel dat er op zit
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:09
door Triforce
de rechter is een platinum bougie van NGK
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:12
door Niels
Wat een lange schachten trouwens

Geplaatst: 30 mar 2008, 21:13
door Triforce
zijn ook voor 4takt motoren
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:14
door Tombo
Wat een onzin, lange schacht zit ook in een 2-takt

Dat ligt er maar net aan hoe je cilinderkop ontworpen is.
Dit is gewoon een lange schacht bougie
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:14
door ginofs1
ja deze werken gelijk als een zuiger stop, kan je gelijk je ontsteking afstellen.

Geplaatst: 30 mar 2008, 21:15
door Triforce
mijn fout
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:15
door jonnotje
die lange schacht is voor mensen met een gat in de zuiger, de bougie geeft dan een vonk achter de zuiger voor een nog snellere reactie
ofzo....
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:22
door Niels
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:23
door mpro09
ik bedoelde hoe hoog de contactpuntjes uit de schacht steekt, dat is het verschil tussen normale en een ngk r bougie
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:26
door ginofs1
huu zitten en ook contact puntjes in een bougie?
moeten deze ook 1,8 mm voor staan

Geplaatst: 30 mar 2008, 21:27
door mpro09
jonguh die dingetjes waarhet vonkie tussen zit

Geplaatst: 30 mar 2008, 21:28
door Tombo
mpro09 schreef:jonguh die dingetjes waarhet vonkie tussen zit

Maar ik kan dat vonkje niet vinden bij mij, hoe ziet die eruit?
Geplaatst: 30 mar 2008, 21:31
door geo
Tombo schreef:mpro09 schreef:jonguh die dingetjes waarhet vonkie tussen zit

Maar ik kan dat vonkje niet vinden bij mij, hoe ziet die eruit?
Opgepast, eerst laskap opzetten, anders kan je de ganse nacht met versnipperde aardappelen in een doekje gewikkeld je ogen afdekken
