Pagina 2 van 2
Geplaatst: 24 jan 2008, 19:27
door jonnotje
voor de fs1?
waar haal je dat?

Geplaatst: 24 jan 2008, 19:33
door ginofs1
grondplaat moet je zelf draaien.
gr gino
Geplaatst: 24 jan 2008, 19:36
door jonnotje
draaien ken ik niet, moet ik dus laten doen, maar binnerotor ontsteking lijkt me wel vet(H)
Geplaatst: 24 jan 2008, 20:19
door ginofs1
ik kan je daarbij wel helpen.
maar vergeet niet dat je accu niet meer word opgeladen.
gr gino
Geplaatst: 25 jan 2008, 10:43
door YamaSam
ginofs1 schreef:hee sam kan je hem ook stellen met koppel kap er op.
dat is niet verkeert van je, daar moet ik ook maar eens naar kijken.
gr gino
jeps! dat is correct!
gewoon 'kot-open' geven en tegelijk regelen met de strob erop!

Re: verstelbare grondplaat
Geplaatst: 25 jan 2008, 20:00
door fs-ael
edje schreef:hey,
ik heb het idee hier al meerder keren voorbij zien komen. ik wil nu zelf ook een verstelbare grondplaat maken, dus zoals kreidler/puch/zundapp en vele anderen

. het beste is natuurlijk vrezen, maar zijn er ook ander manieren?
gr erwin
waarom zou je dit willen ?
in 1970 liep een fs1 95kmh (ik kan je zeggen z`on origineel ding, dat rijdt echt geweldig)
http://www.fs1forum.com/images/Specs1.jpg
ik zou toch naar iets anders zoeken als je harder wilt
Geplaatst: 25 jan 2008, 20:12
door edje
hoeft niet harder, en als dat moet zijn er idd ander mogelijkheden (10mm+f5b). maar het leek me gewoon een verbetering, omdat je lichthoogt en timing apart van elkaar kunt afstellen

Geplaatst: 26 jan 2008, 16:08
door YamaSam
edje schreef:... maar het leek me gewoon
een verbetering, omdat je lichthoogt en timing apart van elkaar kunt afstellen

dat is het dan ook

Geplaatst: 26 jan 2008, 22:29
door ginofs1
goed zo, je snapt het.
hierdoor heb je altijd een sterke vonk en de gewenste moment.
gr gino
Geplaatst: 27 jan 2008, 23:11
door edje
precies, nu nog een manier vinden om het goed te doen zonder freesbank
