Pagina 2 van 3
Geplaatst: 23 dec 2007, 20:18
door mpro09
ga is achter een weg racende 2takt met een homoet pijp staan dan weet je wat je wilt
@tom ik zie zon 4t blok ook geen 150 halen hoor
ter vergelijking: met mijn 4bak en 50cc immi fs1 en volle bepakking reed ik nek aan nek met een 70cc orri honda met volle bepakking

Geplaatst: 24 dec 2007, 00:18
door 2-Stroker
waar kan ik eiglk zo een 100 cc tweetakt blok vinden ?
past da zonder aanpassingen ?
kan ik der wa me op de autostrade vlamme

Geplaatst: 24 dec 2007, 00:18
door Niels
Moet je op Ebay zoeken naar een YB100 blok.
Dat past zonder aanpassingen onder een FS1 want het frame is exact hetzelfde

Geplaatst: 24 dec 2007, 00:33
door mpro09
en imitatie blokken kun je volgens mij bij sommige webshops ook gewoon krijgen
Geplaatst: 24 dec 2007, 01:01
door 2-Stroker
haah nice
als ik binnekort 18 ben =>> motoplaat erop en scheure maar
gaat wel 120 + ofzo :d
GRTZ
Geplaatst: 24 dec 2007, 01:12
door 2-Stroker
Geplaatst: 24 dec 2007, 09:38
door Tombo
Dat is een RD

dat gaat niet passen onder je fs1

Geplaatst: 24 dec 2007, 10:05
door YamaSam
koop een ss, en kleur je haar grijs dan
('half-ze-gat-oplossingen' zijn doorgaans waardeloze pogingen, het wordt vis noch vlees en uiteindelijk is het hele zaakje een waardelose travestiet op wielen)
mijn idee hé

Geplaatst: 24 dec 2007, 10:08
door YamaSam
Tombo schreef:Dat is een RD

dat gaat niet passen onder je fs1

da's de lamme versie van die 125 AS3/TA125
als je zo'n complete blok vindt, verkoop je die dus best aan mij, en koop je met dat geld enkele andere brommers

Geplaatst: 24 dec 2007, 11:58
door 2-Stroker
maar dat 'lamme' blok gaat wel vooruit
zo een YB100 blok kletst ook wel HARD volgens mij
GRTZ
Geplaatst: 24 dec 2007, 11:58
door harmen251
hier in de buurt is er zo enen die zijn oranje street in perfecte staat heeft geruild voor zo een van dat filmke

Geplaatst: 24 dec 2007, 13:00
door Axel
Ik vind dat ding van het filmpje niet lelijk, die dubbele uitlaat enzo

Geplaatst: 24 dec 2007, 13:02
door YamaSam
die rdx 2cylinder 125cc, zoals dus op den dienen, op de as3 en de ta staat,
is zowat de nijdigste tweetakt die ik ooit heb horen draaien,
er zit zo weinig massa op de krukas, dat die blijkbaar sneller op toeren is als een zwaardere tweetakt 2cyl. Het om beurten ontsteken van de cylinders geeft een magisch geluid, twee vonken per toer, je hoort dus een 65cc opgefokte ééncylinder die 10.000 doet, terwijl je'r maar 5000 doet. De as3 is voorzien van 'torque induction' andere pistons en cylinderpoorten als de gewone RD versie, vandaar dat ik die 'de lamme ' noemde..
Mijn AS is compleet orrigineel, en die doet ongeveer 9000 toeren, een orri TA doet er ongeveer 12.500 en levert met dubbele expansiepijp zowat 25pk van de fabriek uit

Geplaatst: 24 dec 2007, 13:41
door harmen251
maw lekkere machines

Geplaatst: 24 dec 2007, 13:59
door YamaSam
nijdige rakkers idd
en dus ook zwaar zonde van zoiets onder een fizzy te frankensteinen vind ik..