Pagina 2 van 2
Geplaatst: 09 nov 2007, 10:50
door pee67
edje schreef:yb100 of zo??
membraam zat op een 1J5 blok
Geplaatst: 09 nov 2007, 10:52
door pee67
Tombo schreef:Hij past volgens mij ook niet perfect, links zit 'ie vast door zo'n gaatje, en rechts volgens mij niet?
Hij past wel goed, allleen zijn aan beide kanten de bevetsigingsogen er helemaaal vanaf of half

Geplaatst: 09 nov 2007, 10:54
door pee67
Geplaatst: 09 nov 2007, 12:03
door edje
poos geleden dat ik een menbraamblok los heb gehad, ik zal het wel verkeer hebben

Geplaatst: 09 nov 2007, 22:52
door dijkie
Een 2 kleps menbraam werkt perfect tot 90 a 95 km. gaat hij harder lopen of meer toeren maken, dan blijven
de plaatjes open staan gevolg brommer stop er mee.met een 3 plaats klep minder problemen denk ik het wordt
beter gedoceerd.
Geplaatst: 09 nov 2007, 23:40
door pee67
dijkie schreef:Een 2 kleps menbraam werkt perfect tot 90 a 95 km. gaat hij harder lopen of meer toeren maken, dan blijven
de plaatjes open staan gevolg brommer stop er mee.met een 3 plaats klep minder problemen denk ik het wordt
beter gedoceerd.
Met zulke snelheden ben je meer aan het laagvlieegen
Heb ik ooit eens gehad met mijn allereerste fs1, 23 jaar geleden opgevoerd deed die op zijn sloffen 85 km per uur, totdat ik een langzaamoverstekende auto tegenkwam....resultaat een fs1 total loss....
Snel is leuk, maar te snel kan ook snel afgelopen zijn..

Geplaatst: 10 nov 2007, 22:26
door ginofs1
hoi dijkie.
welk toerental praat je over ,kilometers heb ik niets aan.
gr gino
Geplaatst: 11 nov 2007, 11:27
door dijkie
Toen der tijd 1975. Met een f5b liep ongeveer 95 100. hoe veel toeren
pak hem beet.10000 tot 11000 toeren.