Pagina 2 van 2

Geplaatst: 24 sep 2007, 22:30
door Niels
Ja dat komt dan waarschijnlijk door de druk.
En het gaat alleen om de koppeling en dat zijn gewoon platen die op elkaar in grijpen, dus die pakken veel beter als ze droog zijn :wink:

Geplaatst: 25 sep 2007, 09:39
door Tombo
Precies.
Verder is het niet meer dan logisch dat je bak beter schakeld als er meer olie in zit, dan loopt alles soepeler.

Geplaatst: 25 sep 2007, 22:03
door bromtolfs1
Wanneer je FS1 veel vermogen heeft en je koppeling in 100% conditie is en dan nog slipt, kun je je koppeling veren iets meer spanning geven door onder de koppen van de vier koppelings bouten vier gelijke en goed passende ringen van 1mm dikte leggen. Met deze construktie had ik het koppelings probleem bij mijn 1J5 opgelost toen deze 100km/h liep.

Geplaatst: 25 sep 2007, 22:28
door ginofs1
dan kan je de veren van een rd 80 gebruiken.
deze passen gewoon en zijn net even zwaarder.
en geen slippende koppeling meer .
gr gino