Pagina 2 van 3
Geplaatst: 02 sep 2007, 19:22
door edje
kijk op het cilinderhemd, als daar een 3 cijferige code op staat dan ishet een ori yamaha cilinder

Geplaatst: 02 sep 2007, 19:23
door Handyman
Dan staat er een nummer op het gedeelte dat in je blok verdwijnt.
Geplaatst: 02 sep 2007, 23:06
door nick_janssen3
trouwens ik heb nog een vraagje tussendoor
bij mij zit er nu ook een 50cc immi op van jmpb nog geen problemen mee gehad terwijl ik soms gewoon 1 op 50 rijdt( vergeet er olie bij te doen soms

) geen vastlopers niks.
hiervoor een f5b immi en die liep wel steeds vast is het dan gewoon geluk hebben met mijn nieuwe 50cc of is dit normaal
Geplaatst: 03 sep 2007, 05:40
door Niels
Ik denk inderdaad ook dat je geluk hebt.
Die cilinder die je nu hebt zal misschien net iets beter zijn afgewerkt

Geplaatst: 03 sep 2007, 10:41
door jonnotje
moet idd goed zijn afgewerkt met 1:50
ik ga gewoon weer voor een immi 50cc Fs1 cilinder... hoop dat ik ook zo een goede krijg
ik meng voortaan ook zelf me olie door me benzine. weet ik zeker dat hij goed smeert

Geplaatst: 03 sep 2007, 11:22
door Tombo
Die oliën van tegenwoordig zijn zo goed dat het wss geen geluk was, maar dat die huidige gewoon perfect afgesteld staat. Als hij 1x goed is warmgelopen blijft hij vaak ook warmlopen als je het niet bijwerkt
Geplaatst: 03 sep 2007, 16:42
door jonnotje
is het miscchien ook slim om er originele zuigerveren in te zetten? of heeft dat geen nut

Geplaatst: 03 sep 2007, 16:42
door Tombo
Zou je kunnen doen, maar als ze nog goed zijn zou ik ze lekker laten zitten
Geplaatst: 03 sep 2007, 16:49
door jonnotje
maar me zuiger ws vastgelopen he

, ik heb het over de volgende cilinder die ik ga kopen, of ik inplaats van die immi zuigerveertjes niet beter mischien orri zuigerveertjes kan aanschaffen...?
Geplaatst: 03 sep 2007, 18:13
door YamaSam
mijn €30 imitatie levert anders voortreffelijk werk hoor...
gisteren zelfs een kwartier m'n leven geriskeerd en die Richard effe gevolgd tegen 85

Geplaatst: 03 sep 2007, 18:48
door Tombo
Altijd spannend he, lang op topsnelheid rijden

Geplaatst: 03 sep 2007, 20:54
door Thomash
Bij me yamahatje heb ik er nooit problemen mee die blijft er rustig onder (60km/h met moeite

) men dapp vloog ook over de weg met 85/90 zonder enige trillingen of angst voor de motor:P maar me tomos was altijd eng om 55 te rijden.. alles trilt en valt bijwijze van spreken uitelkaar..
Gewoon een goed cilindertje kopen en je benzine smeren

Geplaatst: 03 sep 2007, 21:14
door YamaSam
Tombo schreef:Altijd spannend he, lang op topsnelheid rijden

je zal het filmpje uiterst interessant vinden denk ik Tom
enkel jammer dat het 44T achtertandwiel dat ik s ochtends op de beurs kocht (en op de camping monteerde)
...
een tekort van één schakel op de ketting opleverde..
en de pijp moet korter.. maar het was een kniescheurend ritje..
die in frankrijk ook best overgens
Geplaatst: 03 sep 2007, 21:23
door YamaSam
hahhah de daxclub, ze hebben zelfs m'n nieuwe cameraopstelling gefotografeerd
en m'n vest voor de homepage van hun site
...en toch geen woord komen zeggen hé
(heeft misschien iets temaken met die 100cc onder hun achterste op een 50cc treffen?)
Geplaatst: 03 sep 2007, 21:29
door nick_janssen3
trouwens jonno om nog ff terug te komen op jouw vraagje
als ik jou was zou ik gewoon weer een 50cc kopen mijne komt bij jmpb vandaan jouwe toch ook ?
en met de gewone bijgeleverde veren misschien had je gewoon pech bij de vorige te veel toeren of niet genoeg gesmeerd. goed smeren zou ik zeggen. ik hoop dat je net zo'n goede cil treft als ik
succes
gr
nick