Pagina 94 van 100
Geplaatst: 30 sep 2011, 14:09
door fs1willem
Jeti schreef:fs1willem schreef:Ik heb al een motor staan (ander project)
Wat dan?
Honda CB 400 N, wegenbelastingvrij.
Geplaatst: 30 sep 2011, 14:11
door fs1willem
NIX schreef:fs1willem schreef:Laars schreef:Ring met een gat van 8 mm tussen uitlaat en cilinder

Is 8mm niet wat klein ten opzichte van de normale 28mm ? Ze zal er inderdaad geen snelheid mee kunnen maken, maar wellicht afgekeurd worden omdat de RDW-medewerker haar al wandelend bij kan houden

.
Komend weekeinde wel eens een serie ringen vervaardigen en gaan testen...
Ik heb wel eens een brommer laten keuren die nog maar 25 liep. Commentaar van de keurmeester: Voer dat ding asjeblief op. Werd gewoon goedgekeurd.
Mmmm, ok, ik kan haar dus met te weinig snelheid goedgekeurd krijgen. Dan hoop ik wel dat de keurmeester die haar keurt er ook zo over denkt

. Ik denk dat ik haar snelheid op de teller terug ga schroeven tot 40 km/uur...
Geplaatst: 30 sep 2011, 14:59
door NIX
Alles lager dan 55 is goed.
Geplaatst: 30 sep 2011, 15:10
door fs1willem
NIX schreef:Alles lager dan 55 is goed.
O, ik dacht 45 (??)... nu ja, 40 is in ieder geval veilig...
Geplaatst: 30 sep 2011, 15:12
door NIX
45 + 5 bonus, + 5 voor de afwijking van de bank. Mag ie dus maximaal 55 aanwijzen. 55,1 Is afkeur.
Geplaatst: 30 sep 2011, 15:18
door fs1willem
NIX schreef:45 + 5 bonus, + 5 voor de afwijking van de bank. Mag ie dus maximaal 55 aanwijzen. 55,1 Is afkeur.
Ok... zet ik haar op max 50... ik moet er namelijk ook nog naar toe rijden en met 40 schiet dat niet echt op

.
Geplaatst: 30 sep 2011, 15:46
door Jens36
fs1willem schreef:NIX schreef:45 + 5 bonus, + 5 voor de afwijking van de bank. Mag ie dus maximaal 55 aanwijzen. 55,1 Is afkeur.
Ok... zet ik haar op max 50... ik moet er namelijk ook nog naar toe rijden en met 40 schiet dat niet echt op

.

Dat klopt, de mijne was ooit begrensd tot 35... dat was ook een helse rit naar huis.
Momenteel loopt hij netjes 53
Geplaatst: 03 okt 2011, 19:15
door marco
Membraam spruitstuk uitdremelen om de overgang wat vloeiender te maken.
En het spijltje van het membraam zelf scherp gevijld.
Geplaatst: 04 okt 2011, 10:24
door Laars
marco schreef:Membraam spruitstuk uitdremelen om de overgang wat vloeiender te maken.
En het spijltje van het membraam zelf scherp gevijld.
Ben je een racemonster aan het maken van je sjerrif
N.H.T.
(NoordHollandTuning)
Geplaatst: 04 okt 2011, 10:41
door NIX
Nee, hij probeert nog steeds voor elkaar te krijgen dat dat ding een berg op kan komen.
Geplaatst: 04 okt 2011, 16:26
door marco
Geplaatst: 04 okt 2011, 19:23
door Camiel
378 blok is niks mis mee :p alleen de 378 cilinder is niet de snelste

Geplaatst: 04 okt 2011, 19:30
door marco
Camiel schreef:378 blok is niks mis mee :p alleen de 378 cilinder is niet de snelste

Ik heb geen 378 cilinder
Ik ga het eerst proberen met een imi fs1 of anders een AJH.
Geplaatst: 04 okt 2011, 19:35
door Twowheeler
en anders moet je die 257 van mij er maar eens opgooien
Geplaatst: 04 okt 2011, 19:38
door marco
Ik wou jou juist nog een keer vragen of je mijn z1 wil proberen.
Maar daarvan heb ik net de zuigerveren vernieuwt dus nog ff een beetje inrijden (tot de hoek van de straat

)