hehheh hier nog wat beter klank, de test is voor vanavond!
Geplaatst: 13 jun 2008, 10:39
door Niels
Die link doet het niet
Geplaatst: 13 jun 2008, 10:49
door YamaSam
Niels schreef:Die link doet het niet
whoops, verkeerde filmpje upgeload
Geplaatst: 13 jun 2008, 12:44
door mpro09
nu wel klinkt echt super ben benieuwd wat dat gaat geven
Geplaatst: 13 jun 2008, 13:46
door YamaSam
mpro09 schreef:nu wel klinkt echt super ben benieuwd wat dat gaat geven
ik heb er net es mee gereden
(probeerde voorzichtig te zijn, maar is vrij moeilijk!)
onderin (tot 3à4000 toeren is't geen vette, maar dan!
tegen de 8000 verdubbelen de paarden blijkbaar door invloed van de pijp
het blijkt echt een speer! en de spoelgaten zijn nog niet aangepast noch de piston etc
Geplaatst: 13 jun 2008, 13:56
door mpro09
superr vet
Geplaatst: 13 jun 2008, 18:06
door YamaSam
part one!
ik ga hier zeker 20km/h te vroeg naar de vier.. ma kom,
t is ook nog maar om es te proberen hé
Geplaatst: 13 jun 2008, 18:18
door Triforce
ik vind de acceleratie nog best mee vallen moet ik eerlijk zeggen
Geplaatst: 13 jun 2008, 18:37
door mpro09
Andriesfs1 schreef:en dan is ie nog niet eens ingereden, volledig getuned, afgesteld en goede uitlaat erop
Geplaatst: 14 jun 2008, 12:00
door YamaSam
Triforce schreef:ik vind de acceleratie nog best mee vallen moet ik eerlijk zeggen
dan vraag ik me wel af hoe jij je cilinder de eerste 100km's inrijdt?
anders es meten tegen één op een strip? ANYTIME! jij trekt me er ongetwijfeld vierkant uit
Geplaatst: 14 jun 2008, 12:47
door jonnotje
Triforce schreef:ik vind de acceleratie nog best mee vallen moet ik eerlijk zeggen
ik weet zeker dat als die afgesteld is straks, je niet moet vergeten je stuur vast te houden
Geplaatst: 14 jun 2008, 12:54
door harmen251
Triforce schreef:ik vind de acceleratie nog best mee vallen moet ik eerlijk zeggen