Pagina 10 van 99
Geplaatst: 21 okt 2008, 19:27
door Thomash
Voor de zundapp heb je zo'n kokusan ontsteking. Wie beunt er in bulk die dingen om voor een fs1 ?

Geplaatst: 21 okt 2008, 19:55
door Frederik
reddevil schreef:Niels schreef::lol:
Hij gaat dan naar 0 Ohm, dus dan is ie kapot.
Een condensator zal zonder spanning altijd een "oneindige" (lees: in de orde van een aantal Mega Ohm) weerstand moeten hebben.
heb net 4 condensator getest
en ze gaan alle 4 naar de nul
zo nieuw uit de verpakking he!

is dat nu niet net de bedoeling???
dat een ohmmeter even uitslaat en dan daar nul gaat als je een condensator meet?
zo hebben ze mij toch altijd uitgelegt om te testen of een condensator werkt (maar nu ben ik ook aan het twijfelen of het zo was, maar ik ben er toch vrij zeker over)
Geplaatst: 21 okt 2008, 19:56
door Frederik
Tombo schreef:Mwa, prestaties, hij presteert niet echt beter (of slechter). Ik had het idee dat hij met de hoge uitlaat wat harder liep (iets meer toeren) maar dat hij minder trok.
Meestal passen de uitlaten standaard niet helemaal perfect, ook is de wartel van baggerkwaliteit
nu heb ik een proma van een puch maxi op een fs1 bocht gelast, en ik maak nu ook meer toeren, maar met iets minder trekkracht
toch vrij zinloos om een bovenlangse te kopen lijkt mij?
heeft iemand nog een kapotte bovenlangse liggen die voor een mooi prijsje weg mag? (liefst in belgie) waar de bocht en da roosterke nog van goed is?
Geplaatst: 21 okt 2008, 20:01
door reddevil
Frederik schreef:reddevil schreef:Niels schreef::lol:
Hij gaat dan naar 0 Ohm, dus dan is ie kapot.
Een condensator zal zonder spanning altijd een "oneindige" (lees: in de orde van een aantal Mega Ohm) weerstand moeten hebben.
heb net 4 condensator getest
en ze gaan alle 4 naar de nul
zo nieuw uit de verpakking he!

is dat nu niet net de bedoeling???
dat een ohmmeter even uitslaat en dan daar nul gaat als je een condensator meet?
zo hebben ze mij toch altijd uitgelegt om te testen of een condensator werkt (maar nu ben ik ook aan het twijfelen of het zo was, maar ik ben er toch vrij zeker over)
haha nou dan zouen ze alle 4 goed wezen
denk er maar eens goed overna.. want ik weet het echt niet

Geplaatst: 21 okt 2008, 21:40
door Frederik
zo gauw ik de persoon die me dit heeft vertelt nog eens tegenkom, zal ik het nog es vrage, maar ik ben er vrij zeker van
probeer er gewoon 1, als je ontsteking werkt, dan zal de condensator goed zijn

Geplaatst: 22 okt 2008, 16:14
door mpro09
hoe om moeten je velgen aan de naven, met de araya letters naar links of recht? in de rijrichting
Geplaatst: 22 okt 2008, 16:21
door Niels
Frederik schreef:reddevil schreef:Niels schreef::lol:
Hij gaat dan naar 0 Ohm, dus dan is ie kapot.
Een condensator zal zonder spanning altijd een "oneindige" (lees: in de orde van een aantal Mega Ohm) weerstand moeten hebben.
heb net 4 condensator getest
en ze gaan alle 4 naar de nul
zo nieuw uit de verpakking he!

is dat nu niet net de bedoeling???
dat een ohmmeter even uitslaat en dan daar nul gaat als je een condensator meet?
zo hebben ze mij toch altijd uitgelegt om te testen of een condensator werkt (maar nu ben ik ook aan het twijfelen of het zo was, maar ik ben er toch vrij zeker over)
Jah hij meet ook in eerste instantie een aantal Mega Ohm en dan gaat ie idd. naar nul (héél langzaam) omdat hij oplaadt met de (minimale) spanning die op de pennen van de multimeter staat.
Geplaatst: 22 okt 2008, 16:26
door mpro09
mpro09 schreef:hoe om moeten je velgen aan de naven, met de araya letters naar links of recht? in de rijrichting

Geplaatst: 22 okt 2008, 16:54
door pee67
mpro09 schreef:mpro09 schreef:hoe om moeten je velgen aan de naven, met de araya letters naar links of recht? in de rijrichting

zou het wat uitmaken, als je aan het rijden bent kan je
het toch niet lezen

Geplaatst: 22 okt 2008, 16:54
door pee67
pee67 schreef:Ik heb hier een krukas liggen waarop aan de binnenkant
van de schijven 3e8, zijn deze anders dan de reguliere?

Geplaatst: 22 okt 2008, 17:09
door Tombo
Zal wel gewoon een 3E9 krukas zijn

Geplaatst: 22 okt 2008, 17:10
door mpro09
geen idee, maar ik wil niet dat er zometeen iemand komt met "je velgen zitten verkeerd om, of kan het maar op 1 manier
weet niemand onze problemen?

Geplaatst: 22 okt 2008, 17:16
door pee67
Moet zo toch de garage in en zal ff kijken voor je hoe die hier zit
Geplaatst: 22 okt 2008, 17:16
door Frederik
je kan een velg toch niet omgekeerd in je vork steken ivm de remtrommels?
of bedoel je vooor het spaken?
ik zal straks even kijken hoe ze bij mij zitten, moest je het echt willen weten
en hebben die japannerkes daar indertijd zelf wel rekening mee gehouden?
Geplaatst: 22 okt 2008, 17:18
door mpro09
voor het spaken ja
en of ze daar opgelet hebben weet ik niet, dat vraag ik me dus af
