Pagina 10 van 100

Geplaatst: 04 okt 2008, 23:07
door rise and shine
Jeti schreef:Eerst door Westervoort gereden, langs de kermis enzo, toen door Arnhem geknald en via Hotel Bosch (feest 30 jarig bestaan) weer naar huis. Op de dapp.


Als jij zo ongeveer bent gereden zoals ik denk dat je bent gereden, ben je langs mijn huis gereden :lol:

Geplaatst: 06 okt 2008, 11:01
door Bob
pee67 schreef:Ohwwww, das minder Bob,
mar mit dich geejt ut wel?


beetje late reactie maar ja het gaat wel voel me wel zo stijf als een plank nog merjah wat minder school krijg ik er voor terug dus ik klaag nie en alles word vergoed tot aan de kleinste schade toe 8)

Geplaatst: 06 okt 2008, 11:11
door PD
was je gevallen met je bromuuur dan

Geplaatst: 06 okt 2008, 11:31
door Bob
ik ging ff voor een vriendin iets voor haar verjaardag hale en wat dinge voor men brommer en een belg had me nie gezien en die draaide pal voor me een weg in. Ik vol in de remme gegaan en onderuit gegaan merjah met dat tupperware spul van men pa dusjah boeit nie veel als men fs1 was was het wat anders geweest :P

Geplaatst: 06 okt 2008, 11:33
door PD
dus de fs1 heeft gene schade?

Geplaatst: 06 okt 2008, 11:34
door Bob
nee die staat veilig in de gare

Geplaatst: 06 okt 2008, 11:35
door PD
moooiszoo

Geplaatst: 06 okt 2008, 13:55
door rise and shine
Lampjes gemaakt

Geplaatst: 06 okt 2008, 18:43
door Lukas251
net schuim van zadel gehaald, zadel moet gelast worden.

Geplaatst: 07 okt 2008, 10:56
door YamaSam
okee! de werken aan het voorlopig ultieme racerblok zijn begonnen :twisted:

zonet het schijfhuis, de schijf en rechterhelft aangepast,
alles is nu 20mm, verlopend naar 21mm richting binnenblok,
ik heb het schijfhuis uitgedraaid, de helft uitgeboord, en dan beginnen vijlen en meten,
de 20mm Mikuni moet nog een pasbus krijgen richting schijfhuis en we kunnen beginnen monteren... hopelijk kan ik met de originele dichtingsrubber, ook die bus klemmen, dat' dicht is..
het komt allemaal maar nét uit, en mits één tand verspringen, is de schijf uit een 'slome' te zagen,
de originele bleek nietmeer te passen wegens te laat sluiten, komt door die 2mm in de draairichting uitboren.

de spoelpoorten van de E3-cylinder heb ik ook afgetekend voor nog wat vijlwerk, in extremisch kan er nog een mm rondom de poorten gewonnen worden, de krukas zal aan de 'carbu-aanvalszijde' wat gebold moeten worden, het 20mm gat 'botst' naar mijn idee nog wat te hard op de schuine zijde van de krukas. Denk dat' daar zonder ingrepen, het mengsel te hard gaat kolken.

van de rechterhelft nog het carbuhuis afzagen, carb gaat er net tussen, maar deksel zou nooit passen, dus weg ermee..

eindelijk een inlaat waar je je vinger kan doorsteken! :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Geplaatst: 07 okt 2008, 13:46
door edje
goed bezig :D maar een e3 cilinder??

Geplaatst: 07 okt 2008, 13:52
door YamaSam
edje schreef:goed bezig :D maar een e3 cilinder??

die eigengevijlde imi fs1,
"E3" zijn de letters die het beste de uitlaatpoort natekenen ;)
Afbeelding

Geplaatst: 07 okt 2008, 13:58
door edje
ow op die fiets :D

Geplaatst: 07 okt 2008, 14:51
door ginofs1
netjes :lol:

Geplaatst: 07 okt 2008, 14:58
door YamaSam
ginofs1 schreef:netjes :lol:

geen bemerkingen of ideëen Gino? :?