Pagina 89 van 100

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:39
door eriks
mpro09 schreef:en tussen 4 en5


Toch zijn ze heeeeeeeeeeel gewild vreemd eigenlijk :D
Zo heb je de RN de topper onder de oldtimers jaren 60/70 en geloof me die zijn pas Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:43
door Tombo
IDd vreemd, welke maf gaat er nou een paar honderd euro betalen voor een extra versnelling. 95% van de mensen gebruikt dat potentieel toch niet :P
Sam's gedachtegang is niet eens zo heel gek, maximaal hard gaan met een 4-bak 8)

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:46
door eriks
Tombo schreef:IDd vreemd, welke maf gaat er nou een paar honderd euro betalen voor een extra versnelling. 95% van de mensen gebruikt dat potentieel toch niet :P
Sam's gedachtegang is niet eens zo heel gek, maximaal hard gaan met een 4-bak 8)


Meedoen met de meute denk ik ....

Kijk maar naar de 6 bakjes van kreidler

En als je ooit het 6 bakje vind van zundapp .... zelfs ooit 3 7 bakjes geweest wel eens gehoord ............

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:51
door mpro09
vind een 5b toch wel lekker rijden en nu alle andere fietsen op mn 4b na een ander schakelpatroon hebben is het toch wel een beetje lastig

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:53
door Jeti
Dat 4b schakelen is gewoon crap, alles de verkeerde kant op..

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:59
door marco
Jeti schreef:Dat 4b schakelen is gewoon crap, alles de verkeerde kant op..


Alle racers schakelen ook die kant op........

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:04
door yamaha_fs1_2ru
makkelijk toch?

maar het is indd ff wennen als je van een 1 down 2 up komt.

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:07
door Jeti
yamaha_fs1_2ru schreef:makkelijk toch?

maar het is indd ff wennen als je van een 1 down 2 up komt.

Zo zijn al mijn voertuigen.. Dus 378 wordt dan vreemde eend in de bijt.
Misschien toch maar een RD blok onder bouwen dan :P

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:08
door Jens36
hou nu maar eens het originele blok bij een brommer :P

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:10
door Jeti
jensje36 schreef:hou nu maar eens het originele blok bij een brommer :P

:shock:
Dat heb ik gewoon bij mn dapp, fs1, 378, rd, en 2RDmx (alleen laatste dan gewisseld..).
En de rest ook denk ik.

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:10
door yamaha_fs1_2ru
ja Jet..

waarom RD? gewoon ff omschakelen bij het overstappen:P

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:15
door Jeti
yamaha_fs1_2ru schreef:ja Jet..
waarom RD? gewoon ff omschakelen bij het overstappen:P

Zal m'n best doen ;)

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:20
door marco
yamaha_fs1_2ru schreef:makkelijk toch?

maar het is indd ff wennen als je van een 1 down 2 up komt.


Ik heb er met motorrijden niet echt problemen mee gehad (gelukkig) om de andere kant op te schakelen.

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:22
door Jens36
Met de kreidler-FS1 switch nooit een probleem gehad.
Met de RD's van David ook niet, met zen TY wel, 1 keer in een bedrukte situatie...effe de kluts helemaal kwijt :lol:

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:38
door Twowheeler
een muts