Pagina 89 van 100
Geplaatst: 07 feb 2012, 17:39
door eriks
mpro09 schreef:en tussen 4 en5
Toch zijn ze heeeeeeeeeeel gewild vreemd eigenlijk
Zo heb je de RN de topper onder de oldtimers jaren 60/70 en geloof me die zijn pas Kwalitatief Uitermate Teleurstellend
Geplaatst: 07 feb 2012, 17:43
door Tombo
IDd vreemd, welke maf gaat er nou een paar honderd euro betalen voor een extra versnelling. 95% van de mensen gebruikt dat potentieel toch niet
Sam's gedachtegang is niet eens zo heel gek, maximaal hard gaan met een 4-bak

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:46
door eriks
Tombo schreef:IDd vreemd, welke maf gaat er nou een paar honderd euro betalen voor een extra versnelling. 95% van de mensen gebruikt dat potentieel toch niet

Sam's gedachtegang is niet eens zo heel gek, maximaal hard gaan met een 4-bak

Meedoen met de meute denk ik ....
Kijk maar naar de 6 bakjes van kreidler
En als je ooit het 6 bakje vind van zundapp .... zelfs ooit 3 7 bakjes geweest wel eens gehoord ............
Geplaatst: 07 feb 2012, 17:51
door mpro09
vind een 5b toch wel lekker rijden en nu alle andere fietsen op mn 4b na een ander schakelpatroon hebben is het toch wel een beetje lastig
Geplaatst: 07 feb 2012, 17:53
door Jeti
Dat 4b schakelen is gewoon crap, alles de verkeerde kant op..
Geplaatst: 07 feb 2012, 17:59
door marco
Jeti schreef:Dat 4b schakelen is gewoon crap, alles de verkeerde kant op..
Alle racers schakelen ook die kant op........
Geplaatst: 07 feb 2012, 18:04
door yamaha_fs1_2ru
makkelijk toch?
maar het is indd ff wennen als je van een 1 down 2 up komt.
Geplaatst: 07 feb 2012, 18:07
door Jeti
yamaha_fs1_2ru schreef:makkelijk toch?
maar het is indd ff wennen als je van een 1 down 2 up komt.
Zo zijn al mijn voertuigen.. Dus 378 wordt dan vreemde eend in de bijt.
Misschien toch maar een RD blok onder bouwen dan

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:08
door Jens36
hou nu maar eens het originele blok bij een brommer

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:10
door Jeti
jensje36 schreef:hou nu maar eens het originele blok bij een brommer

Dat heb ik gewoon bij mn dapp, fs1, 378, rd, en 2RDmx (alleen laatste dan gewisseld..).
En de rest ook denk ik.
Geplaatst: 07 feb 2012, 18:10
door yamaha_fs1_2ru
ja Jet..
waarom RD? gewoon ff omschakelen bij het overstappen:P
Geplaatst: 07 feb 2012, 18:15
door Jeti
yamaha_fs1_2ru schreef:ja Jet..
waarom RD? gewoon ff omschakelen bij het overstappen:P
Zal m'n best doen

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:20
door marco
yamaha_fs1_2ru schreef:makkelijk toch?
maar het is indd ff wennen als je van een 1 down 2 up komt.
Ik heb er met motorrijden niet echt problemen mee gehad (gelukkig) om de andere kant op te schakelen.
Geplaatst: 07 feb 2012, 18:22
door Jens36
Met de kreidler-FS1 switch nooit een probleem gehad.
Met de RD's van David ook niet, met zen TY wel, 1 keer in een bedrukte situatie...effe de kluts helemaal kwijt

Geplaatst: 07 feb 2012, 18:38
door Twowheeler
een muts