Pagina 89 van 100
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 17:11
				door mpro09
				hij past er ook zo op en het liep ook gewoon erg netjes, maar 4.5 mm kan echt niet goed zijn
of we gaan hier een nieuw tjoening ding ontdekken 
 
 
tom jij zei toch dat je iets van meer dan 2mm had ofzo? kan ik me vaag herineren
 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 17:13
				door Tombo
				Ik had ook flink meer als 1.8mm voorontsteking wat ik zo zag. Maar wat ik dan zo raar vind, die ontsteking zit standaard gewoon op een DT/DTR, die rijd ook gewoon met die voorontsteking (is immers exact hetzelfde als een FS1). Dus het zal op 1 of andere manier wel goed zijn. Die van mij loopt iig een stuk beter met die CDI ontsteking.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 17:14
				door mpro09
				heeft een dtr niet een andere slag of het schroefdraad voor de grondplaat ergens anders zitten?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 17:15
				door Tombo
				Nee. Slag is hetzelfde. Een contactpunten ontsteking van een FS1 is hetzelfde als van een DT. Dus de montagepunten zitten dan neem ik aan ook hetzelfde (anders vonkt 'ie op een ander moment)
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 17:17
				door mpro09
				ja maar dat doet ie toch ok 

 hij vonkt vet vroeg
 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 17:27
				door Tombo
				Jah ok, maar zit er niet gewoon een curve in die CDI dan 

 het loopt gewoon perfect bij mij 

 En het is fabrieksaf zo, dus Yamaha zal het wle niet voor niets zo gedaan hebben denk ik dan 

 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 18:51
				door mpro09
				nee bleef het zelfde met meer toeren, en het liep ook perfect op de testbank, het is alleen echt veel te vroeg 

 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 18:55
				door Tombo
				Jah, maar waarom zou Yamaha het zo vroeg hebben staan dan. Dat zal ook wel met een rede zijn denk ik dan.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 21:17
				door ginofs1
				de schroef gaten moeten ongeveer 2 cm meer naar links staan bij een rd.
kan niet anders.
maar jij hebt een bami ontsteking dat is misschien weer anders?
zet je zuiger op bdp en maak een merk teken op je vliegwiel en carter.
en richt er een lamp op, als je die niet hebt dan kun je er vast wel een lenen.
dit is best wel nootzakelijk als je met de tijd niet gestraft wil worden
ik heb ook een 2ru vliegwiel op de rd ontsteking gezet en getest, vonkt wel maar tijdstip totaal anders.
noord zuid klopt wel maar de spie zit net anders.
maar goed ik zal mijn grondplaat aan passen zo dat ik van 1.6 tot 1.9 kan variëren.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2009, 21:28
				door Higherking
				ginofs1 schreef:de schroef gaten moeten ongeveer 2 cm meer naar links staan bij een rd.
kan niet anders.
maar jij hebt een bami ontsteking dat is misschien weer anders?
zet je zuiger op bdp en maak een merk teken op je vliegwiel en carter.
en richt er een lamp op, als je die niet hebt dan kun je er vast wel een lenen.
dit is best wel nootzakelijk als je met de tijd niet gestraft wil worden
ik heb ook een 2ru vliegwiel op de rd ontsteking gezet en getest, vonkt wel maar tijdstip totaal anders.
noord zuid klopt wel maar de spie zit net anders.
maar goed ik zal mijn grondplaat aan passen zo dat ik van 1.6 tot 1.9 kan variëren.
kijk jij hebt een 2ru vliegwiel ik een dtr vliegwiel.
zou daar ook nog verschil in zitten?
 
			
					
				
				Geplaatst: 18 mei 2009, 18:34
				door ginofs1
				 
 Higherking schreef:ginofs1 schreef:de schroef gaten moeten ongeveer 2 cm meer naar links staan bij een rd.
kan niet anders.
maar jij hebt een bami ontsteking dat is misschien weer anders?
zet je zuiger op bdp en maak een merk teken op je vliegwiel en carter.
en richt er een lamp op, als je die niet hebt dan kun je er vast wel een lenen.
dit is best wel nootzakelijk als je met de tijd niet gestraft wil worden
ik heb ook een 2ru vliegwiel op de rd ontsteking gezet en getest, vonkt wel maar tijdstip totaal anders.
noord zuid klopt wel maar de spie zit net anders.
maar goed ik zal mijn grondplaat aan passen zo dat ik van 1.6 tot 1.9 kan variëren.
kijk jij hebt een 2ru vliegwiel ik een dtr vliegwiel.
zou daar ook nog verschil in zitten?
 
goed lezen! 
 
 
ik heb een dtr vliegwiel. 
 
 
een 2ru vliegwiel daar zit de spie anders. 
 
 
hij is dus anders 

 
			
					
				
				Geplaatst: 19 mei 2009, 19:53
				door rise and shine
				eerst naar school gereden, toen naar Arnhem (totaal 60km) vervolgens naar Jet, daar lekker aan de bakbrommer zitten knutselen. Toen naar Yampe en daarna hebben we nog een ''stukje'' van de Veluwe rit voor gereden.
Nu heb ik pijn aan mijn rug en zitvlak 
 
 
(in totaal toch wel zo'n 150km gereden vandaag... misschien zelfs wel meer 

 )
 
			
					
				
				Geplaatst: 19 mei 2009, 21:06
				door mpro09
				wanneer is die rit dan?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 mei 2009, 21:32
				door Jeti
				Is nog niet helemaal zeker, maar we denken aan 4 juli.. (1e weekend van juli)
MAAR IS DUS NOG NIET ZEKER!!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 mei 2009, 21:47
				door mpro09
				is goed sta ik dan onder de kerk 
