Pagina 88 van 100

Geplaatst: 05 feb 2012, 21:41
door bajaboy
marco schreef:
bajaboy schreef:wat is hier speciaal aan??


Kijk eens goed :wink:


mij kan je alles wijs maken zien er allemaal het zelfde uit .
maar is 5 bak dan zooooo speciaal? ja zal fs1 op staan .

Geplaatst: 05 feb 2012, 21:47
door bajaboy
iedereen valt stil dus speciaal :D :D

Geplaatst: 05 feb 2012, 21:48
door Jeti
bajaboy schreef:
marco schreef:
bajaboy schreef:wat is hier speciaal aan??


Kijk eens goed :wink:


mij kan je alles wijs maken zien er allemaal het zelfde uit .
maar is 5 bak dan zooooo speciaal? ja zal fs1 op staan .

Onder het luchtfilter zit een schroefje met een plaatje aan de bovenkant. That's it.
En een tandwieltje meer aan de binnenkant :P
(Je hebt trouwens ook 4 bakken met FS1 erop..)

Geplaatst: 05 feb 2012, 21:48
door eriks
bajaboy schreef:iedereen valt stil dus speciaal :D :D


Moeilijker te vinden als een 4 bakje thats it Bajaboy ......

Geplaatst: 05 feb 2012, 21:53
door bajaboy
eriks schreef:
bajaboy schreef:iedereen valt stil dus speciaal :D :D


Moeilijker te vinden als een 4 bakje thats it Bajaboy ......

blij dat ik niet meer hoef te zoeken dan :D :D
maar gaaat dat zoveel beter en sneller als een 4 bak?
ja ik heb er nog geen meters op gereden dus weet het nog niet.

Geplaatst: 05 feb 2012, 21:55
door marco
Gaat veel te hard voor jou beter een 4bakje zoeken :wink:

Geplaatst: 05 feb 2012, 21:56
door eriks
bajaboy schreef:
eriks schreef:
bajaboy schreef:iedereen valt stil dus speciaal :D :D


Moeilijker te vinden als een 4 bakje thats it Bajaboy ......

blij dat ik niet meer hoef te zoeken dan :D :D
maar gaaat dat zoveel beter en sneller als een 4 bak?
ja ik heb er nog geen meters op gereden dus weet het nog niet.


Welnee hoeft niet eens harder te gaan tis alleen specialer zoals de fs1 bedoeld was eigenlijk met 5 bakje 50 cc motorfiets
Komt trouwens nog een complete ook een restauratie object ! 5 bak 69er

Geplaatst: 06 feb 2012, 20:50
door dewaal
bajaboy schreef:
eriks schreef:
bajaboy schreef:iedereen valt stil dus speciaal :D :D


Moeilijker te vinden als een 4 bakje thats it Bajaboy ......

blij dat ik niet meer hoef te zoeken dan :D :D
maar gaaat dat zoveel beter en sneller als een 4 bak?
ja ik heb er nog geen meters op gereden dus weet het nog niet.


beter dan een 4 bak zijn ze niet heb er al 2 kapot gehad binnen 1600km

Geplaatst: 06 feb 2012, 21:02
door Bob
en het is het eerste type van de 69er! te zien aan het ontbrekende schroefje bij de ontstekingskap :wink:

Geplaatst: 06 feb 2012, 22:57
door NIX
Het zijn slecht schakelende bakken, zwaar overgewaardeerd, zowel technisch als financieel. Niet dat ik 'm iemand misgun, maar er zijn er hier maar zeer weinig die werkelijk profiteren van een 5-bak. 4-Bakken zijn zo goed als hufterproof, schakelen eigenlijk altijd raak, de vrij is altijd te vinden, zijn superieur aan de meeste andere merken en zijn bij bosjes te vinden. Ze hebben 1 nadeel: het gat tussen 3 en 4 brengt een hele snelle timing in de problemen.

Geplaatst: 07 feb 2012, 15:17
door eriks
Ik durf het niet te zeggen word NIX treurig van ..............

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:08
door Niels
NIX schreef:Het zijn slecht schakelende bakken, zwaar overgewaardeerd, zowel technisch als financieel.


Klopt inderdaad, ze zijn veel fragieler, kijk maar naar Gino's 1e versnelling op zijn waterkoker :lol:
De afstelling van de schakelas en de uitlijning van de assen luistert ook veel nauwkeuriger dan bij een 4bak.
Een 4bak kan door iedere "lompe boer" worden afgetrapt en hij overleeft het ook nog. Mis schakelen gebeurt met een 4bak ook gewoon nooit!

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:12
door marco
Niels schreef:Mis schakelen gebeurt met een 4bak ook gewoon nooit!


Kan wel :!:

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:14
door Niels
Ja ok, maar dat is meestal als iets niet goed is afgesteld (koppeling, koppelingskabel, -hendel oid.) of als de veertjes van het schakelmechanisme verrot zijn... :lol:

Bij een nieuw gebouwde 5bak kan het ook al mis gaan, tussen 1 en 2 bijv.

Geplaatst: 07 feb 2012, 17:26
door mpro09
en tussen 4 en5