Pagina 86 van 100
Geplaatst: 27 jun 2007, 14:55
door mpro09
precies mijn brommer is toch verre van orgineel

Geplaatst: 27 jun 2007, 14:58
door Tombo
idd, maar wel de mooiste

Geplaatst: 27 jun 2007, 15:03
door mpro09
mooiste brommer
Geplaatst: 27 jun 2007, 16:48
door FS1SE
volgend jaar af wachten had mijn foto s te laat door gemailt want anders

Geplaatst: 28 jun 2007, 10:44
door YamaSam
iets minder van staat als bovenstaande uiteraard, maar
hehheh.. twee stuks met belgische inschrijvingsbewijzen, compleet, orri, eerste eigenaar
voorrrr.... (tromgeroffel) €200
vanavond opladen
het zou een blok met torque induction zijn.. maar heb voorlopig nog geen idee waar dat juist voor staat

Geplaatst: 28 jun 2007, 11:02
door Tombo
vette shit!
Torque induction, ik heb het ff opgezocht:
"Torque Induction"
The mechanical revolution came with the RD ("Race Developed")models of 1973, available in 125, 200, 250, and 350cc displacements. All shared the same style and an innovation that would become widely developed: automatic intake valves(but still using ports controlled by the piston skirt)that inspired the mysterious "Torque Induction" motif on the the side panels.This technology, which involved a total of seven intake and exhaust ports, was mostly a matter of publicity but was, however, always used on the 250 and 350 catalogue racers. The RD200 developed more power below 4000 rpm, and apart from the cylinder heads, the engine was new (though the crankcase joint was still verticle). The model was made until 1980 with annual updates: new, angular lines in 1978 and alloy wheels in 1979. It was one of the last bikes in Japan to be fitted with a front disc brake. That was in 1975, although it was only available in 1976 in some export markets.
Kortom, een dikke cilinder
Bron:
http://www.angelfire.com/il2/smokeyroads/page2.html
Geplaatst: 28 jun 2007, 11:17
door YamaSam
allright! dat klinkt alvast vrij vet idd!
merçi voort op te zoeken

Geplaatst: 28 jun 2007, 11:23
door Tombo
vrij veel poorten om bij te werken iig
Zal wel 2 inltaatpoorten zijn, 4 spoelers en 1 uitlaat
Geplaatst: 28 jun 2007, 11:45
door harmen251
ziet er leuk speelgoed uit
Geplaatst: 28 jun 2007, 14:32
door Niels
Mooi spul inderdaad!

Geplaatst: 28 jun 2007, 15:47
door YamaSam
ik tel hier zwaar af!
nog 3h 15

Geplaatst: 28 jun 2007, 15:59
door mpro09
kan me voorstellen

Geplaatst: 28 jun 2007, 16:28
door YamaSam
2.5h .. dat eerste vuil er afwassen, en kijken of de chroom er nog doorkomt.. of ie nog compleet is, de spinnekoppen rond het gereedschapsetje etc.. dat vink echt plezantste aan zo'n barnfinds...
daar heb'k nu wel het ideale contact voor..
kerel die mazout levert, "waar staat de tank madam?.. achteraan in de garage tussen die rommel daar?.. tiens tiens, wa's datte? een oud brommerken of wa? tzou wel gemakkelijker zijn als da nu es weg zou zijn hé?" meestal komt dan zoiets als: "daaën aaën bazaar? pakket gelijk mee jom"
Geplaatst: 28 jun 2007, 18:10
door Zwepper
kijk dat vind ik nou een mooi motor

Geplaatst: 29 jun 2007, 10:03
door YamaSam
allright! hij is binnen.. metteen tot vijf uur vanmorgen aan bezig geweest
hij zag er idd wel totaal niet uit! wit/groen en bruin oxide en roest..
maar met de xtra stukken erop, die op zolder lagen, komt hij er al deftiger van onder!
de papieren en instructieboekje, zaten samen met de reservesleutels in een yamaha doorzichtig zakje..
en idd twee stuks van alles..
die cylinders zijn idd meer gat als wat! dubbel carbu, dubbel pijp en 5bak
2 sets contactpunten (funfun

) enzenz foto's... sooon