Pagina 84 van 100
					
				
				Geplaatst: 23 apr 2012, 20:18
				door mpro09
				uitlaat wartel weer vast gezet, was op de terugweg vanuit maasbracht eraf gerammeld 

 
			
					
				
				Geplaatst: 23 apr 2012, 20:24
				door Pa_Tombo
				Lijkt  Star Trek wel Na aanval klingons. 
 
  
 
			
					
				
				Geplaatst: 23 apr 2012, 20:53
				door ginofs1
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 23 apr 2012, 21:20
				door bajaboy
				vreemd geweest met een 
 
blok  revisie
 
			
					
				
				Geplaatst: 23 apr 2012, 21:21
				door Jeti
				Doe jij dat ook al?  
 
 
Nette 517 wel
 
			
					
				
				Geplaatst: 23 apr 2012, 21:21
				door ginofs1
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 23 apr 2012, 21:23
				door bajaboy
				ja natuurlijk jeti ben een rijwiel zaak dus pak alles aan zelfs zundapp s  
 
   
 
nee hoor is van me vriend (zorro hier op het forum) .
 
			
					
				
				Geplaatst: 23 apr 2012, 23:09
				door NIX
				joosie1234 schreef:Mijn net ''nieuwe'' puch doet het niet - de oude eigenaar de zuiger met de pijl richting de carb geplaatst!  

 
Doet Niels ook.
 
			
					
				
				Geplaatst: 23 apr 2012, 23:14
				door Tombo
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 apr 2012, 16:42
				door henkie22222
				De carter van de grote 2RU gesplitst.
Zo'n blokje ziet er nog vrij simpel uit van binnen, heel ruim en overzichtelijk. Maakt het voor een beginnend sleutelaar als ik een stuk makkelijker.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 apr 2012, 22:02
				door the_destroyers
				henkie22222 schreef:De carter van de grote 2RU gesplitst.
Zo'n blokje ziet er nog vrij simpel uit van binnen, heel ruim en overzichtelijk. Maakt het voor een beginnend sleutelaar als ik een stuk makkelijker.
Heb je nu al een nieuw carter, of ga je het oplappen? 

 
			
					
				
				Geplaatst: 24 apr 2012, 23:27
				door henkie22222
				Gino kon hem misschien dichtlassen, ik neem hem dus mee naar milsbeek
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 apr 2012, 02:38
				door YamaSam
				
ik heb vandaag, tussen de uren door, een RD125dx motor weer samengestoken..  
 
 
de grote broer van de FS1, maar toch een hoop details ivm het 'tweecilinderzijn' die je moet voorzien..
gelukkig pastten de kruiskopbouten die ik ooit vr FS1 revisies kocht op dit blok wel (de koppen waren breder dan de gewone FS1-bouten,dus je moet 'zitingruimte' hebben)
als die RD125 nog buitenraakt vandeweek, ben ik content, dan kan ik de vrije uren, eh.. minuten eerder, goed besteden aan de rest van de FS1-motoren die op revisie wachten,
voor de zomer wil ik die recordpoging wel op film, bouw of niet! ( effe  

 vr mn liefje) :
 
			
					
				
				Geplaatst: 11 mei 2012, 16:49
				door Jeti
				Gisteren GT ondersteund met het maken voor mijn elektronische ontsteking voor de 378 (of eigenlijk voor de street, want die van de street komt dan weer op de 378 

).
Draadjes gesoldeerd enzo.
En een plaatje laten maken voor mijn motor kentekenplaat, zodat deze goed vast komt te zitten.
 
			
					
				
				Geplaatst: 17 mei 2012, 21:27
				door marco
				Voor het eerst een proefritje gemaakt met de paarse 378 en naar 's-Hertogenbosch gereden.
Daar een bossche bol gegeten.