Pagina 9 van 9
					
				
				Geplaatst: 16 mar 2008, 13:22
				door mpro09
				de boven spoelers en dan de vorm van het uiteinde van het tussen schotje
dus dat ie het zo op zijduwt waardoor het niet direct je uitlaat weer uit gaat
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 mar 2008, 15:18
				door jonnotje
				okee, maar dat is vet moeilijk te maken 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 mar 2008, 17:05
				door YamaSam
				mpro09 schreef:de boven spoelers en dan de vorm van het uiteinde van het tussen schotje
dus dat ie het zo op zijduwt waardoor het niet direct je uitlaat weer uit gaat
dat is het ja  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 16 mar 2008, 20:24
				door jonnotje
				okee dan snap ik het 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 aug 2008, 21:37
				door Daan1990
				Triforce schreef:heb vandaag weer de snelle fs1 pijp erop gezet,
Ik heb vandaag mijn uitlaat er proberen af te halen, dat ding zat vlakbij de cilinder helemaal onder roest. Maar het is me niet gelukt!  

 Ik heb toen maar de cilinder met uitlaat en al er af gehaalt. Ik kon de uitlaat ten opzichte van de cilinder draaien, maar ik kreeg hem er niet af. Dus kan iemand me vertellen hoe je een uitlaat er af haalt? (met een waterpomptang...) Dank!
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 aug 2008, 21:38
				door Triforce
				Gewoon met een waterpomp tang als je geen uitlaat sleutel hebt
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 aug 2008, 21:39
				door Tombo
				Ff een paar nachten in de kruipolie/WD40 laten staan. Als het daarna niet los komt met een waterpomptang kan je proberen de wartel los te tikken m.b.v. een schroevendraaier en een hamer
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 aug 2008, 21:56
				door Daan1990
				Dank 

 Maar hoort de wartel bij de cilinder of bij de uitlaat of bij geen van beiden? Ik denk de cilinder maar het is altijd goed om het na te vragen.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 aug 2008, 21:59
				door Tombo
				Wartel zit vast aan de uitlaat. Of je moet een uitlaat hebben met losse bocht, dan is hij los van alles
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 aug 2008, 22:19
				door Daan1990
				Dan hoop ik op een uitlaat met losse bocht...anders is de uitlaat kapot...terwijl het de standaard uitlaat is
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 aug 2008, 22:20
				door Tombo
				Dat kan je toch zo zien 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 aug 2008, 22:59
				door Daan1990
				Zoals ik al heb gezegd...ik weet nog niet veel van brommerts 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 10 aug 2008, 23:44
				door appiefs1
				ik zie hier dat veel mensen het allemaal over 25 euro hebben als ze en cilinder willen uithonen 
 
bij josdijkman koste het mij 15 euro incl zuiger. de zuiger was 11.50 dus 3.50 euro voor het honen. 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 aug 2008, 09:29
				door Triforce
				bij mij moesten ze eerst een boor spil maken voordat ze brommer cilinders konden honen, maar hij doet echt perfect werk bij mij, hij maakt zelfs de spoelpoorten en de uitlaatpoort mooi zodat de zuiger minder snel kan gaan happen
			 
			
					
				
				Geplaatst: 11 aug 2008, 11:40
				door edje
				appiefs1 schreef:ik zie hier dat veel mensen het allemaal over 25 euro hebben als ze en cilinder willen uithonen 
 bij josdijkman koste het mij 15 euro incl zuiger. de zuiger was 11.50 dus 3.50 euro voor het honen. 

 
bij dijkman is het nog wel eens wat vaag. ik heb laatst nog een ori f5b laten boren en honen, dat was 50 euro, inclusief een proxzuiger van 25.50 en een setje pakkingen 
