Pagina 9 van 9

Geplaatst: 14 mar 2008, 14:57
door YamaSam
jonnotje schreef:zoude we die dus moeten inkorten...?

dat zou een mooie zaak zijn ja,
in volgorde heb je nu:
dé knal 8)
neerwaartse druk op de piston, eerste expansie van de wolk,
drukval bij het openen van de uitlaatpoort,
eerste verwijding in de uitlaatflens tot de wartel,
->dan het evenwijdige stuk in de bocht :? (om en bij de 30cm dat er niks verandert)
dan de verwijding in de pijp...


die 30cm, gezien tenopzichte van de totale pijplengte, is echt wel lang..
bij bv een leovinci, proma attack of simoninipijp is dit slechts een 13cm..

Geplaatst: 14 mar 2008, 15:41
door jonnotje
ja precies ja, dus dat moet er eigelijk tussenuit....

Geplaatst: 14 mar 2008, 17:23
door Tombo
BIj een korte bocht krijg je meer power bovenin, bij een lange bocht wat meer power onderin

Geplaatst: 15 mar 2008, 18:05
door mpro09
danoontje powerrrr :lol:

Geplaatst: 15 mar 2008, 18:22
door jonnotje
maar te lang dan heb je geen van bijde....