Pagina 75 van 100
Geplaatst: 03 apr 2010, 14:38
door pee67
Een duitse 468 aan het opbouwen (nederlandse 2F2)
Geplaatst: 03 apr 2010, 15:32
door Zwepper
Sjoerd92 schreef:Frame, lampenoren, lampenkap, achterbrug gespoten.
Beetje te veel gespoten frame nummer kan je niet meer lezen
Roest die minder snel

zou toch maar wat verzinnen voor het framenummer, als je word aangehouden kan de politie het eraf gaan halen en die gaan niet zo netjes te werk

Geplaatst: 03 apr 2010, 18:31
door Sjoerd92
Zwepper schreef:Sjoerd92 schreef:Frame, lampenoren, lampenkap, achterbrug gespoten.
Beetje te veel gespoten frame nummer kan je niet meer lezen
Roest die minder snel

zou toch maar wat verzinnen voor het framenummer, als je word aangehouden kan de politie het eraf gaan halen en die gaan niet zo netjes te werk

hmm oke. zal ik doen.
Weet iemand trouwens het verschil tussen een f5b cilinder en een fs1 cilinder?
Ik had namelijk een 60cc cilinder + zuigeveer besteld bij fs1 team.
Maar toen ik hem binnen kreeg zag ik dat er f5b op de cilinder stond.
Het pas wel allemaal maar is er een verschil?
En een nieuwe cilinder + zuigerveer inrijden is toch ongeveer 500km??
Geplaatst: 03 apr 2010, 18:46
door Tombo
F5B is langzamer als een FS1, maar heeft wel wat meer kracht onderin
Geplaatst: 03 apr 2010, 19:18
door mpro09
vandaag 150 km gereden met het zijspan van gino

Geplaatst: 03 apr 2010, 19:33
door Sjoerd92
Tombo schreef:F5B is langzamer als een FS1, maar heeft wel wat meer kracht onderin
hmm dat is niet echt de bedoeling

Geplaatst: 03 apr 2010, 23:38
door Jeti
mpro09 schreef:vandaag 150 km gereden met het zijspan van gino

Dat is wel erg ver voor alleen een zijspan

Geplaatst: 04 apr 2010, 10:09
door NIX
Sjoerd92 schreef:Tombo schreef:F5B is langzamer als een FS1, maar heeft wel wat meer kracht onderin
hmm dat is niet echt de bedoeling

Zo'n F5B kun je iets uitvijlen en dan is hij bijna net zo snel op top als een FS1, maar rijdt ie tegen de wind in en bergop of met extra passagier die FS1 helemaal zoek.
Geplaatst: 04 apr 2010, 11:09
door Arnoute
gister mijn carter eens opengehaald, de kant van mijn ketting, zot volledig vol met modder :O
nu niet meer

Geplaatst: 04 apr 2010, 14:46
door Monkeymadness
Jeti schreef:mpro09 schreef:vandaag 150 km gereden met het zijspan van gino

Dat is wel erg ver voor alleen een zijspan

die aral zijspan? (of hoe dat ding ook alweer heet, russisch ding...)
daar moet je zwaar rijbewijs voor hebben...

Geplaatst: 04 apr 2010, 15:01
door Jeti
dnepr
Geplaatst: 04 apr 2010, 16:45
door ginofs1
Monkeymadness schreef:Jeti schreef:mpro09 schreef:vandaag 150 km gereden met het zijspan van gino

Dat is wel erg ver voor alleen een zijspan

die aral zijspan? (of hoe dat ding ook alweer heet, russisch ding...)
daar moet je zwaar rijbewijs voor hebben...

nee toch.
heeft maar iets van 30 pk of zo. wel 750cc en weegt 450 kilo
Geplaatst: 04 apr 2010, 19:51
door miran72
Knipperlicht aan het reparen (is nog niet klaar) moet ik bijna iedere week doen. Hele knipperlicht vervangen links voor, klereding elke week wat dan lamp kapot dan stripje lamphouder afgebroken nu doet ie het weer niet, nu doet niks het , nie voor nie achter clingnoteur maar nakijken.
Accu pluskabel gerepareerd zat een losse stekker aan en de brom gepoetst.
Geplaatst: 04 apr 2010, 21:31
door Arnoute
daarnet mijn laatste ritje gedaan voor deze week (ben hem afgepakt van de ouders), maar zaterdag had ik de carter van mijn koppeling eens uitgekuist, man wat schakelt ie soepel en scherp nu, heb zo het dat ie vlotter rijd ook nu... kwn of dit kan of het aan mijn gevoel ligt,

in elk geval, heb me gejeund op men laatste ritje

Geplaatst: 05 apr 2010, 21:29
door Zwepper
vanochtend ff naar rotterdam geweest op de brommer samen met mijn vader, best wel lullig als je word schijt gereden door je vader
