Pagina 71 van 100
Geplaatst: 20 jun 2010, 15:14
door fs1man
MATZWART of in mijn geval chroom
Alleen 69/70 was grijs rood/witje en blauw/witje.
orange witje en alles daarna heeft zwarte stuur en tellerplaten.
Geplaatst: 20 jun 2010, 16:05
door paull
Twowheeler schreef:Arnoute schreef:Twowheeler schreef:Daar kan je geen valse lucht zuigen.
Als hij daar lekt hoor je het wel hoor

wat hoor je dan?
maar heb al gemerkt dat hij soms rookt uit de wartel van mijn bocht en mijn sigaar

maar dit gebeurd ook maar soms....
harde knallen

en als hij daar rook uit zo lekken zou dat er ook flink hard uit moeten komen

als een uitlaat lekt, zie je vaak van die zwarte druipers op je uitlaatbocht, dat normaal gesproken je uitlaat in moet. Als die gaat knallen heb je het ding wel heeel erg los zitten...de vloeistof die lekt op de hete uitlaat geeft de rook. Betekent gewoon je wartel strakker aandraaien of een nieuw pakking erin doen...
Geplaatst: 20 jun 2010, 16:18
door marco
paull schreef:Twowheeler schreef:Arnoute schreef:Twowheeler schreef:Daar kan je geen valse lucht zuigen.
Als hij daar lekt hoor je het wel hoor

wat hoor je dan?
maar heb al gemerkt dat hij soms rookt uit de wartel van mijn bocht en mijn sigaar

maar dit gebeurd ook maar soms....
harde knallen

en als hij daar rook uit zo lekken zou dat er ook flink hard uit moeten komen

als een uitlaat lekt, zie je vaak van die zwarte druipers op je uitlaatbocht, dat normaal gesproken je uitlaat in moet. Als die gaat knallen heb je het ding wel heeel erg los zitten...de vloeistof die lekt op de hete uitlaat geeft de rook. Betekent gewoon je wartel strakker aandraaien of een nieuw pakking erin doen...
Of het is een scheve imi uitlaat.
Geplaatst: 20 jun 2010, 19:44
door Arnoute
nope, is een 1J5 uitlaat
de wartel op me cilinder is nog goed, die van de bocht naar sigaar is beetje kapot, om niet te zeggen bijna helemaal kapot.... maar komt maar soms rook uit en is dan heel weinig dusja...
Geplaatst: 20 jun 2010, 23:48
door paull
Oke, die immi zijn idd vaak slecht passend, maar de wartel en de bocht vind ik nog aardig redelijk bij die dingen.
Geplaatst: 21 jun 2010, 08:06
door Twowheeler
Arnoute schreef:nope, is een 1J5 uitlaat
de wartel op me cilinder is nog goed, die van de bocht naar sigaar is beetje kapot, om niet te zeggen bijna helemaal kapot.... maar komt maar soms rook uit en is dan heel weinig dusja...
ik dacht dat hij lekte bij de cillinder

Geplaatst: 21 jun 2010, 20:41
door Arnoute
nope pas bij sigaar

Geplaatst: 22 jun 2010, 17:09
door thomas-18
Kan iemand mij vertellen hoelang de drukstift van je koppeling, dus het eerste stokje vanaf je wormwiel, moet zijn.
Een vriend van mij krijgt zijn koppeling niet goed en beweert dat dit komt omdat zijn drukstift te lang is.
Thomas.
Geplaatst: 22 jun 2010, 20:08
door Frederik
der moeten ook nog een paar kogeltjes tussen, in het blok 1, en bij mij in het wormpje ook 1, maar ook niet meer !
ik dacht dat de lengte 127mm was
weet iemand hoeveel ampère de lichtspoel kan leveren? En hoeveel volt hebde nodig voor een 6 volt accu op te laden, 6,9 of 7,2 ?
Geplaatst: 22 jun 2010, 20:11
door Jeti
Weet iemand of je direct tussen Rheden en Lathum/Giesbeek kunt met een brug of pontje?
Geplaatst: 22 jun 2010, 21:20
door Yamaha rd50m
is een fs1 krukas dezelfde als een rd krukas?
Geplaatst: 22 jun 2010, 21:31
door ginofs1
Frederik schreef:der moeten ook nog een paar kogeltjes tussen, in het blok 1, en bij mij in het wormpje ook 1, maar ook niet meer !
ik dacht dat de lengte 127mm was
weet iemand hoeveel ampère de lichtspoel kan leveren? En hoeveel volt hebde nodig voor een 6 volt accu op te laden, 6,9 of 7,2 ?
om fatsoenlijk te kunnen laden heb je 7,2 volt nodig.
licht spoel is zwaar genoeg om te laden en je verlichting te laten branden.
Geplaatst: 22 jun 2010, 22:18
door Frederik
Yamaha rd50m schreef:is een fs1 krukas dezelfde als een rd krukas?
nee, de drijfstang is al korter, maar de lagers zijn wel dezelfde (dacht ik), en de keerringe al zeker
Geplaatst: 23 jun 2010, 10:17
door Yamaha rd50m
Frederik schreef:Yamaha rd50m schreef:is een fs1 krukas dezelfde als een rd krukas?
nee, de drijfstang is al korter, maar de lagers zijn wel dezelfde (dacht ik), en de keerringe al zeker
die hebben dezelfde slag, moet die drijfstang dan niet ook evenlang zijn?
Geplaatst: 23 jun 2010, 10:31
door Tombo
Nee