Pagina 8 van 100
Geplaatst: 18 jan 2012, 15:55
door rise and shine
rise and shine schreef:Bezig met de fs1 uitelkaar te trekken
done, binnenkort maar eens gaan lassen en er grote wielen onder maken

Geplaatst: 19 jan 2012, 15:40
door fs1willem
Gleufje gedremeld in een M8 bout van 110mm lang voor een knipperbol en de boel weer in elkaar gezet

.
Tevens de oude clignoteur van mijn FS1-P voorzichtig opengehaald, afgesteld, weer dichtgemaakt en gemonteerd. Blijft een beetje vreemd knipperen, maar weliicht verandert dat met 10w-lampjes i.p.v. 8w-lampjes

.
Geplaatst: 19 jan 2012, 15:52
door NIX
Volgens mij had ik nog zo'n bout liggen.
Geplaatst: 19 jan 2012, 16:10
door fs1willem
NIX schreef:Volgens mij had ik nog zo'n bout liggen.
Ik mag graag een beetje rommelen... en als het niet lukt dan zoek ik weer verder

. Gewoon leuk om te doen... ben ik lekker van de straat af

.
Geplaatst: 19 jan 2012, 18:46
door NIX
Het is niet origineel.
Geplaatst: 20 jan 2012, 14:00
door Jens36
Achterlicht van de Flandria was overtlaatst foetsjie...
Dus maar een ander opgezet
Zie is hoe schoon
terwijl dan maar wat vijzen gezaagd en het zadel van de kreidler vastgezet...
En dat zal voldoen voor tijdens den blok

Geplaatst: 20 jan 2012, 15:53
door fs1willem
NIX schreef:Het is niet origineel.
Dat is waar, maar dat zijn vervangende lagers, banden, olie, keerringen, vervangende boutjes en moertjes, etc, etc, ook niet

.
Bovendien zie je er niets van en komt deze op de 2F2 en die mag wat minder orri

.
Geplaatst: 20 jan 2012, 16:20
door Tombo
Ik denk dat NIX het sarcastisch bedoelt

Geplaatst: 20 jan 2012, 16:24
door eriks
fs1willem schreef:NIX schreef:Het is niet origineel.
Dat is waar, maar dat zijn vervangende lagers, banden, olie, keerringen, vervangende boutjes en moertjes, etc, etc, ook niet

.
Bovendien zie je er niets van en komt deze op de 2F2 en die mag wat minder orri

.
Vergeet de lucht in de banden ook niet
Is jou 71er helemaal orri dan willem ?
Geplaatst: 20 jan 2012, 18:19
door marco
fs1willem schreef:NIX schreef:Het is niet origineel.
Dat is waar, maar dat zijn
vervangende lagers, banden, olie, keerringen, vervangende boutjes en moertjes, etc, etc, ook niet

.
Bovendien zie je er niets van en komt deze op de 2F2 en die mag wat minder orri

.
Dat gaat nergens meer over

Geplaatst: 20 jan 2012, 19:13
door Jens36
Geplaatst: 21 jan 2012, 10:49
door fs1willem
eriks schreef:fs1willem schreef:NIX schreef:Het is niet origineel.
Dat is waar, maar dat zijn vervangende lagers, banden, olie, keerringen, vervangende boutjes en moertjes, etc, etc, ook niet

.
Bovendien zie je er niets van en komt deze op de 2F2 en die mag wat minder orri

.
Vergeet de lucht in de banden ook niet
Is jou 71er helemaal orri dan willem ?
Nog niet en zal dat waarschijnlijk ook nooit helemaal worden. Ik wil zoveel mogelijk origineel maken, maar sommige dingen zijn gewoon niet haalbaar (heeft iemand nog banden van 1971 die niet zijn uitgedroogd ?).
Maar de lucht in de banden was 6 maanden geleden nog van vóór 1988... prima kwaliteit dus die banden, dat daar zo lang (23 jaar in de berging) lucht in is gebleven

.
Geplaatst: 21 jan 2012, 10:50
door fs1willem
Tombo schreef:Ik denk dat NIX het sarcastisch bedoelt

Snap ik, daarom plaatste ik ook

en

.
NIX, evengoed bedankt voor het aanbod natuurlijk

! Want dat maakt dit forum OK

!
Geplaatst: 21 jan 2012, 19:48
door fs1willem
Vandaag de voorremklauw van de 2F2 in een emmer cola gezet. Paar weken laten intrekken en kijken of de remblokken loskomen

.
De 2F2 wordt maar wat verwend. Naast een originele tank en kappen heeft ze ook de beschikking over een 1J5-Kenny Roberts-tank met bijbehorende kappen en sinds vandaag ook over een plaatjestank.
Alles moet nog wel even gestraald, uitgedeukt, geplamuurd en gespoten worden

.
Geplaatst: 23 jan 2012, 23:20
door marco
Begonnen met een ander spruitstuk te knutselen van een stuk alu.
Nu nog een stukje pijp met een diameter van 20mm zoeken/maken.