Pagina 8 van 10
Geplaatst: 26 feb 2007, 20:32
door Tombo
edje schreef:probeer eens voor een auto te uit te rijden. of koop een fietskilometerteller

moet je de fietsenkilometerteller wel goed instellen

Geplaatst: 27 feb 2007, 02:03
door YamaSam
edje schreef:probeer eens voor een auto te uit te rijden. of koop een fietskilometerteller

ging er op de meeting ni ene ne gps-toestand meebrengen waar je dat tot op een zillioenste juist kan uitrekenen?

Geplaatst: 27 feb 2007, 02:06
door YamaSam
witloof schreef:update :
kheb me blijkbaar ferm vergist...
men fs1 gaat geen 70
hij gaat 80...
net naast nsr gereden
JOEPIE:D
das al 'n hele prestatie met n 49,
welkom tot de club der
detailneukers 
Geplaatst: 27 feb 2007, 07:23
door Jelle
vind het ook wel nice dat hij 80 loopt zonder echt iets speciaal te hebben gedaan
cilinder is niet berwerkt ofzo...

Geplaatst: 27 feb 2007, 08:28
door Tombo
YamaSam schreef:edje schreef:probeer eens voor een auto te uit te rijden. of koop een fietskilometerteller

ging er op de meeting ni ene ne gps-toestand meebrengen waar je dat tot op een zillioenste juist kan uitrekenen?

jeps

ik heb een telefoon met GPS ingebouwd, waar je ook de acceleratie mee kan meten

Op de GPS van mij liep m'n fs1 90 km/h, ik heb alleen het gevoel dat de contactpunten dan gaan zweven. Dus je moet me tegen die tijd op de meeting mij maar eens uitleggen hoe dat precies werkt met die contactpuntenvervanger enzo

Geplaatst: 27 feb 2007, 09:30
door YamaSam
Tombo schreef:YamaSam schreef:edje schreef:probeer eens voor een auto te uit te rijden. of koop een fietskilometerteller

ging er op de meeting ni ene ne gps-toestand meebrengen waar je dat tot op een zillioenste juist kan uitrekenen?

jeps

ik heb een telefoon met GPS ingebouwd, waar je ook de acceleratie mee kan meten

Op de GPS van mij liep m'n fs1 90 km/h, ik heb alleen het gevoel dat de contactpunten dan gaan zweven. Dus je moet me tegen die tijd op de meeting mij maar eens uitleggen hoe dat precies werkt met die contactpuntenvervanger enzo

in orde! (als ik al niet te zat ben tegen dat je aankomt he

)
Geplaatst: 27 feb 2007, 12:28
door Riemer
weer 90 op de teller, na een maand of 3 stil te hebben gestaan.
weer op naar de 95-100 op de teller.
Geplaatst: 27 feb 2007, 12:37
door YamaSam
Riemer schreef:weer 90 op de teller, na een maand of 3 stil te hebben gestaan.
weer op naar de 95-100 op de teller.
setup?

Geplaatst: 27 feb 2007, 12:48
door Riemer
65cc pijp (schijnbaar wordt die zo genoemd) pijp met ronde achterkant en geen losse bocht.
60cc immitatie cilinder, met iets bijgewerkte uitlaatpoort.
16mm
13-44 vertanding
hogedrukpetje
normale ontsteking
carbon membraanklepjes
wat er straks komt,
schijfblok, bijgewerkt
getundte 50cc cilinder
hogerdrukkop
aangepast carter
homoet uitlaat.
eerst nog de 16mm erop laten.
tandwielen dan maar bekijken
Geplaatst: 27 feb 2007, 12:51
door YamaSam
die 65-->49 hoor ik graag
schijfblok ook al,
best te pruimen setup!
Geplaatst: 27 feb 2007, 13:13
door Tombo
met 13/44

dat ding moet best veel toeren maken. Ik heb met die alu cilinder van mij gereden met 12/39, die reed ook iets van 85 km/h op de GPS, maar toen vond ik't wel best (hij maakte wel heel erg veel toeren

). Die liep ook echt hard, en kon volgens mij nog harder, maar ik vond 'm niet fijn rijden.
Geplaatst: 27 feb 2007, 13:18
door Niels
Of je was gewoon bang

Geplaatst: 27 feb 2007, 14:07
door Tombo
ja dat 'ie uit elkaar klapte zoiets ja

Geplaatst: 27 feb 2007, 14:11
door YamaSam
dan krijg je het afknappende zuigerstang-syndroom
de afgebroken stomp perforeert dan rondom rond het carter zo hier en daar!
wreed plezant,
of gewoon gripperen en op u bakkes

Geplaatst: 27 feb 2007, 14:14
door Riemer
ik ben nu bezig die andere cilinder op dit blokje te zetten, om hem in te rijden
wss ga ik hem nog wel een keer honen, er zitten wel een paar krasjes in. en dan past de zuiger met 1 zuigerveer erin
ik heb nu zo'n hele platte rd zuiger. zien wat hij doet
