Pagina 8 van 100
					
				
				Geplaatst: 14 mar 2007, 12:51
				door harmen251
				ben benieuwd
			 
			
					
				
				Geplaatst: 14 mar 2007, 13:39
				door YamaSam
				hah! ikke ni minder!
en grr beestig mooi weer om te rijden buiten! 

 
			
					
				
				Geplaatst: 14 mar 2007, 14:39
				door harmen251
				ja hier is het 20 graden in de schaduw  

 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 10:04
				door YamaSam
				laatste filmpje 
 http://www.youtube.com/watch?v=fMd84TLa-Dk
http://www.youtube.com/watch?v=fMd84TLa-Dk 
dit is met 13/40 en de hoge uitlaat
nu enkel nog zien dat ie die trap onder de kont krijgt rond de 80 daar, want dat duurt een eeuwigheid...
 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 10:22
				door Tombo
				dat had ik ook met mijn athena cilinder... die begon in de 4 pas te trekken bij  80 km/h... als die eenmaal trok, dan liep 'ie ook echt hard
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 10:30
				door YamaSam
				athena, das een alu 60cc? watvoor bougie had je daar toen?
ben toch nog steeds vrij content van deze 49fs1rep, ..
ik vertrouw die keihin replica voor geen haar..
hoge uitlaat doet het wel behoorlijk
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 10:33
				door Tombo
				euhm, B8 volgens mij.
Die athena is 60cc alu, die had de uitlaatpoort alleen vrij hoog liggen. Volgens mij kon d eontsteking het op een gegeven moment niet meer bij houden, hij draaide echt vet veel toerne
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 16:48
				door Dorfie
				Bij mijn Athena was het anders. Ik moest vroeger naar 4de schakelen maar hij deed het wel goed in z'n 4de. tandwielverhouding 13/39. 
Verder zat er bij mij een B9 in!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 16:54
				door YamaSam
				Dorfie schreef:Bij mijn Athena was het anders. Ik moest vroeger naar 4de schakelen maar hij deed het wel goed in z'n 4de. tandwielverhouding 13/39. 
Verder zat er bij mij een B9 in!
en valt er je iets anders op aan het filmpje tov jouw set toen?
b9 zou'k wel nog durven proberen
 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 17:17
				door harmen251
				trekt wa goe door  

 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 18:42
				door Dorfie
				YamaSam schreef:Dorfie schreef:Bij mijn Athena was het anders. Ik moest vroeger naar 4de schakelen maar hij deed het wel goed in z'n 4de. tandwielverhouding 13/39. 
Verder zat er bij mij een B9 in!
en valt er je iets anders op aan het filmpje tov jouw set toen?
b9 zou'k wel nog durven proberen
 
Ja, jouw cil heeft veel meer power 
 
 
Mijn reed goed, en had ook power, maar niet hetzelfde als de jouw 
 
 
Mijn was voor z'n power perfect afgesteld. Vond'k persoonlijk toch. Hij trok goed op en z'n top was goed en hij had nergens grote gaten. Tusse 2de en 3de een heel kleintje, maar dat was verwaarloosbaar. Net voor ik hem verkocht haalde ik de 90. Tijdens de meeting 85 km/u maarja, m'n condensator begaf het 
 
 
Maar Punkemon kan het beamen hoor 

 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 18:52
				door YamaSam
				klinkt goe! ma was dat dan 50 of 60cc?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 18:55
				door Dorfie
				60cc, dus wel vrij frustrerend dat ik minder uit een 60cc alu van 120 EUR haal dan jij uit je immi 50!!!
			 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 19:02
				door YamaSam
				
  sjah.. kank niveel op zeggen natuurlijk,
eigenlijk zou ik er zo es ene moeten opzetten,
gewoon om te zien wat' geeft,
want ik blijf er toch bij dat het grootste verschil in't onderblok te vinden is,
die cyl is eigenlijk maar minimaal bewerkt, of toch zeker ni gaargevijld
het is het blok en de schijf die'm 
'snappy' maken
 
			
					
				
				Geplaatst: 15 mar 2007, 19:09
				door Dorfie
				Nee idd, het onderblok bijwerken doet idd inmens veel. Heb het zelf al ondervonden met een andere brommer. Maarja, je moet er de tijd en geuld voor hebben. Het was m'n dagelijks vervoer en ik hem eigenlijk geen dag niet rijdend missen 
 
 
Maarja, als'k later eentje koop, doe ik het ineens deftig en goed! 
En nog over die athena's, Het zijn hele goede cilinder. Prachtig gegewerkt. 
Alu met nicasyl wand, dus de kans op warm en/of vastlopers is kleiner. Verder is het een monosegment. En hij gaat lekker hoog in toeren. Past eigenlijk wel bij je setup, zeker met die expansie! Want een vriend van mij had net hetzelfde als jouw gedaan. (Damien, Niels kent hem 

 ) Hij ging ook goed vooruit tot hij z'n expansie stook, eel de boel liep vast. Immi's konden het niet goed aan. Met een Athena had hij er geen last van. Hij had trouwens een 5bak, dat was helemaal vet! 
