Pagina 69 van 100
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 19:05
				door marco
				Tombo schreef:Het hele toetslokaal zat ook vol met Polen e.d. 

 
Sinds wanneer moeten polen vca hebben?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 22:10
				door BJ
				Wist je dat: Goeiekope expansie met op-maat-FS1-bevestiging

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 22:14
				door marco
				En rijd die er goed op?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 22:18
				door BJ
				marco schreef:En rijd die er goed op?
Hij presteerde al stukken beter met een bagger tandwielverhouding t.o.v. std pijp zonder begrenzing.
Optrekken doet hij alleszins stukken beter in de powerband.
Ik moet eens een kleiner vtw halen en dan kan ik het definiteve besluit trekken.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 22:22
				door marco
				Je moet het heveltje van je rem ook ff bijstellen nu valt het moertje er bijna af 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 22:23
				door BJ
				marco schreef:Je moet het heveltje van je rem ook ff bijstellen nu valt het moertje er bijna af 

 
klopt, maar als je goed kijkt ligt de ketting er ook langs en is ie niet bepaald gespannen 
Hij staat er gwn ff zo bij zodat als ik et vtw heb die er gelijk op kan schroeven 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 22:26
				door marco
				Ketting niet gezien  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 22:55
				door BJ
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 22:57
				door NIX
				Volgens mij heeft Jet zoiets op haar RD.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 23:00
				door ginofs1
				Hum jammer je hebt er al een beugel aangelast.
Als je met de lengte van de bocht had gespeelt kon je er de max uit halen.
En weer een grote ervaring rijker.
Gr gino
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 23:03
				door BJ
				ginofs1 schreef:Hum jammer je hebt er al een beugel aangelast.
Als je met de lengte van de bocht had gespeelt kon je er de max uit halen.
En weer een grote ervaring rijker.
Gr gino
Probleem was een beetje dat als de bocht korter werd, de naad die er opzit ruzie begon te maken met het rempedaal.
Dus k was al blij dat deze bocht dat probleem verhielp
Maar je hebt gelijk, als ik ooit nog eens aan de slag ga met expansie, ga ik zeker weten met de bocht spelen.
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 07 dec 2011, 23:18
				door marco
				Is dat eigenlijk een 28mm bocht?
Klinkt goed 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 08 dec 2011, 09:35
				door Laars
				BJ schreef:ginofs1 schreef:Hum jammer je hebt er al een beugel aangelast.
Als je met de lengte van de bocht had gespeelt kon je er de max uit halen.
En weer een grote ervaring rijker.
Gr gino
Probleem was een beetje dat als de bocht korter werd, de naad die er opzit ruzie begon te maken met het rempedaal.
Dus k was al blij dat deze bocht dat probleem verhielp
Maar je hebt gelijk, als ik ooit nog eens aan de slag ga met expansie, ga ik zeker weten met de bocht spelen.
 
Bjorn,
Ik heb dezelfde pijp onder de paarse hangen.
Ook ik had last van de felsnaad.
Gewoon terplekke van het pedaal wegslijpen.
Kan geen kwaad.
En ik heb er een flexibel ophangpunt van gemaakt zodat je altijd kan blijven spelen met de bochtlengte.
Heel simpel.
Gewoon aan de uitlaat thv het frame ophangpunt een bout lassen.
Daarvandaan met een strip naar het ophangpunt vastzetten 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 08 dec 2011, 13:06
				door fs1willem
				Wist je dat er vandaag een brommer is aangehouden die ruim 70 km/uur te hard reed ? Dat ie met 116 km/uur langs een politiecontorle reed en dat zij dit nog nooit eerder hadden gezien. Aldus een bericht op de radio...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 08 dec 2011, 13:24
				door Tombo
				Hoorde 't net ook ja, op Veronica 
