Pagina 69 van 99
					
				
				Geplaatst: 24 mar 2009, 14:29
				door FS1SE
				heb hier even een stuk gemist als het om achterbrug bussen gaat
ik brand het binneste er uit en zaag de bus die er dan nog in zit  voorzichtig in met een ijzer zaag net genoeg dat het de spanning er afhaald en dan tik je hem zo weg  als het hier om ging heb ik dit niet geschreven
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 mar 2009, 14:34
				door Frederik
				ik heb een busje gedraait op school en dan na enkele klappen met een hamer kwamen ze er toch goed uit
voor de nieuwe erin te krijge, genoeg vet of olie, en mssn de bussen in de diepvries en de zittingen heet stoken (net als bij lagers) en dan mogen er geen problemen zijn
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 mar 2009, 23:00
				door fs1man
				Ik heb dat fs1 frame van 70-71 die hebben geen ingeslagen type goed keuring.
Nu had ik een sticker maar met het verkeerde nummer.
Nu heb ik dus niet de goede sticker.
Mijn vraag Krijg ik de fs1 zonder sticker gekeurd?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 mar 2009, 23:05
				door PD
				het is zelfs verboden om zn geel bruinig stikkertje er op te plakken.
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mar 2009, 00:06
				door PD
				hoe begint het frame nummer van een fs1 kermis eigelijk dan? 

 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mar 2009, 00:16
				door fs-ael
				2ru-10....   volgens de geleerden
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mar 2009, 21:50
				door niels16
				he he 
ik heb mijn fs1 onlangs niewe tandwielen gegeven: 14/44 en als hij goed warm is trekt hij ook de 65 /70 wel,
ik heb op die manier wel eens een warmloper gehad dus wat kan ik doen om het gemakkelijlker te maken voor mijn brommertje en wat eerder naar top te komen
setup
fs1 cilinder
ori kop
snelle uitlaat met 32mm bocht
16mm carburateur volgenz mmij ga ik zo ff chekcen
sproeier weet ik ook nog niet 
 

 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mar 2009, 22:05
				door Frederik
				13-44 of 12-39 of 12-40
dan gaat hij een 5-10 km per uur trager, maar zo heb ik idd geen warmlopers gehad (zelfs met minder olie niet), en trekte hij beter
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 mar 2009, 23:15
				door niels16
				hij trekt wel sneller op maar als je niet goed 
genoeg op schakelt of een koude motor 
hebt zak tie na 40 weer terug,maar ik heb net ff
 gekeken en het bleek dat ik er nog een originele
 10 mm carburateur op had zitte met 85 sproeier
dus met een 16 mm en een wat grotere sproeier zou het vast moeten lukken 

 tog
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mar 2009, 00:16
				door paull
				niels16 schreef:hij trekt wel sneller op maar als je niet goed 
genoeg op schakelt of een koude motor 
hebt zak tie na 40 weer terug,maar ik heb net ff
 gekeken en het bleek dat ik er nog een originele
 10 mm carburateur op had zitte met 85 sproeier
dus met een 16 mm en een wat grotere sproeier zou het vast moeten lukken 

 tog
 
Ik zou voor een orginele carb gaan, aan die immi 40 euro dinge heb je niks en een tweedehandsje van sjon kost 30euro
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mar 2009, 00:20
				door PD
				dan kost die bij mij 29, haha
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mar 2009, 15:46
				door R&zo
				hee gasten, ik heb net met mn domme kop een klein beetje 2-takt olie in 
mn vernellingsbak gegoten  

  is dit, of kan dit een probleem zijn 

 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mar 2009, 15:55
				door reddevil
				ja :p gewoon eruit laten lopen en motorblok olie erin gieten
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mar 2009, 15:58
				door R&zo
				het waren maar 10 druppels... mja goed dan ga ik maar aan de slag  
 
 
 uuuh en waar laat ik de oude bakolie ? in de tuin van de buren of bij de voordeur van school
 
			
					
				
				Geplaatst: 26 mar 2009, 16:03
				door reddevil
				zoiets..
2takt olie kan nooit goed wezen voor je blok..
tenzij het ook letterlijk 10 druppels zijn.. maar als je 100cc ofzo erin heb gegooid..
dan zou ik het veranderen..
er zit niet voor niks verschil tussen 2takt olie.. en blok olie..
ik heb thuis gewoon een emmer met deksel.. daar flikker ik al mijn oude olie in enzo..