Pagina 9 van 9

Geplaatst: 21 jun 2010, 21:25
door ginofs1
Vermogen: 10 a 11 pk, 13000 toeren, +/- 130km/uur. :roll: :lol:

Geplaatst: 21 jun 2010, 21:58
door Twowheeler
zit zeker een inimini mannetje op :P

Geplaatst: 21 jun 2010, 22:18
door Pipedown
kabouters for laif

Geplaatst: 21 jun 2010, 22:23
door vtwin
Die jongen in het midden zat er op, en is in Wemeldingen geklokt op de baan met 127 km/h :?
Geen fabeltje..

Geplaatst: 21 jun 2010, 22:46
door Triforce
[offtopicmodus on]gooi gewoon een YZ 250 blok eronder en je hebt genoeg kracht om op de 200 uit te komen (heeft plus minus 42PKtjes) :lol: [/offtopicmodus off]

Geplaatst: 22 jun 2010, 11:29
door YamaSam
ginofs1 schreef:Vermogen: 10 a 11 pk, 13000 toeren, +/- 130km/uur. :roll: :lol:

:mrgreen: dus vermogen maal toeren gedeeld door duizend geeft de snelheid!

effe rekenen, dan gaat m'n xs : 115pk*11000=1265000/1000= 1265 Km/h 8)


:D

Geplaatst: 22 jun 2010, 13:07
door Aad
YamaSam schreef:
ginofs1 schreef:Vermogen: 10 a 11 pk, 13000 toeren, +/- 130km/uur. :roll: :lol:

:mrgreen: dus vermogen maal toeren gedeeld door duizend geeft de snelheid!

effe rekenen, dan gaat m'n xs : 115pk*11000=1265000/1000= 1265 Km/h 8)


:D


:mrgreen:

Geplaatst: 22 jun 2010, 17:49
door vtwin
YamaSam schreef:
ginofs1 schreef:Vermogen: 10 a 11 pk, 13000 toeren, +/- 130km/uur. :roll: :lol:

:mrgreen: dus vermogen maal toeren gedeeld door duizend geeft de snelheid!

effe rekenen, dan gaat m'n xs : 115pk*11000=1265000/1000= 1265 Km/h 8)


:D

Bewaar zo'n xs nou gewoon voor de zijspancross :lol: :lol:

Geplaatst: 22 jun 2010, 20:12
door Wimmel O
hahaha :lol:

Geplaatst: 27 jun 2010, 10:24
door Ray537-010
Uit een yamaha met een 50cc roterend blok moet je toch wel meer als 10/12 pk kunnen halen.
In de classic race toveren ze makkelijk 18/20 pk uit een duits 50cc blok wat roterend gemaakt is,of het nu zundapp/kreidler of sachs is.
Zit meestal een scooter cilinder op,met een buitenmantel.
Moet met een japan's blokje ook wel lukken?

Geplaatst: 27 jun 2010, 10:57
door vtwin
ja, maar makkelijk...
Als het makkelijk was deed iedereen het, toch?

Geplaatst: 27 jun 2010, 12:19
door Triforce
Ray537-010 schreef:Uit een yamaha met een 50cc roterend blok moet je toch wel meer als 10/12 pk kunnen halen.
In de classic race toveren ze makkelijk 18/20 pk uit een duits 50cc blok wat roterend gemaakt is,of het nu zundapp/kreidler of sachs is.
Zit meestal een scooter cilinder op,met een buitenmantel.
Moet met een japan's blokje ook wel lukken?


Je moet hiervoor alleen je hele carters gaan bewerken en een een cilinder erbij pakken die al potentie heeft kwa poort werk :wink: :roll: