Pagina 2 van 3

Geplaatst: 10 nov 2008, 21:20
door gangster14
Thnx..
Dus gwoon stukkie eraf halen en klaar..

Geplaatst: 10 nov 2008, 21:21
door gangster14
Thnx..
Dus gwoon stukkie eraf halen en het is klaar..

Geplaatst: 10 nov 2008, 21:21
door Tombo
Als hij nu met 11/45 rijdt, en 12/44 niet trekt, dan weet ik haast zeker dat er geen FS1 cilinder op ligt. 11/45 vertanding is nog lichter als origineel :shock:
Zit er niet toevallig gewoon een 2RU cilinder op?

Geplaatst: 10 nov 2008, 21:25
door gangster14
Nej gwoon FS1..
Maar hij trekt nu opzicht wel okej.. Maar niet in de verhouding 13/45.. Ofjah met moeite dn..

Geplaatst: 10 nov 2008, 21:27
door Tombo
Dan zou ik je ontsteking maar eens goed checken o.a., en kijken of je zuigerveren nog goed zijn. Een beetje goed afgestelde FS1 cilinder met de 75 km/h wel halen.

Geplaatst: 11 nov 2008, 01:21
door YamaSam
Fyer schreef:waar is sam als je hem nodig heb :P:P :lol:

:shift: euh... hierow?

ik zou zeggen:
verlichten die handel,
flowen die carters,
boosten die ontsteking,
potdicht die keerringen,
afdraaien die kop,
afzagen die schijf,
gaten in die piston,
flowen die spoelkanalen,
stationaire pin uit de carb halen...

en lekker scherp afstellen die hap! :mrgreen:
dan zou je toch tegen de 90 moeten uitkomen..
(wel enkel voor cirquit gebruiken hé die wetenschap :) )

maniacaal tijdstip regelen op 1.8,

Geplaatst: 11 nov 2008, 14:02
door edje
welke snelheid wil je halen?

Geplaatst: 11 nov 2008, 20:52
door Fyer
YamaSam schreef:
Fyer schreef:waar is sam als je hem nodig heb :P:P :lol:

:shift: euh... hierow?

ik zou zeggen:
verlichten die handel,
flowen die carters,
boosten die ontsteking,
potdicht die keerringen,
afdraaien die kop,
afzagen die schijf,
gaten in die piston,
flowen die spoelkanalen,
stationaire pin uit de carb halen...

en lekker scherp afstellen die hap! :mrgreen:
dan zou je toch tegen de 90 moeten uitkomen..
(wel enkel voor cirquit gebruiken hé die wetenschap :) )

maniacaal tijdstip regelen op 1.8,



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geplaatst: 11 nov 2008, 21:27
door Daan1990
Ik heb nu een (warmgelopen) 2RU cilinder eronder. Ik ga zeker weten een snellere cilinder kopen tenzij een 2RU ori heel snel is maar daar ga ik niet van uit. Wat is de beste imi op te kopen? En kan je een 60cc cilinder kopen en er een 50 cc kop op doen?

Geplaatst: 11 nov 2008, 21:43
door YamaSam
dat kan je, maar dat kost je pk's..

de gewone imi 49 of 65, vanaf 34 euros dacht ik?

Geplaatst: 12 nov 2008, 17:49
door ginofs1
YamaSam schreef:
Fyer schreef:waar is sam als je hem nodig heb :P:P :lol:

:shift: euh... hierow?

ik zou zeggen:
verlichten die handel,
flowen die carters,
boosten die ontsteking,
potdicht die keerringen,
afdraaien die kop,
afzagen die schijf,
gaten in die piston,
flowen die spoelkanalen,
stationaire pin uit de carb halen...

en lekker scherp afstellen die hap! :mrgreen:
dan zou je toch tegen de 90 moeten uitkomen..
(wel enkel voor cirquit gebruiken hé die wetenschap :) )

maniacaal tijdstip regelen op 1.8,





pfff das een hoop werk :lol:

Geplaatst: 12 nov 2008, 17:57
door dewaal
idd dan kun je hem beter laten tunen daar word je nie moe van en krijg je ook geen vieze handjes :D

Geplaatst: 12 nov 2008, 18:00
door ginofs1
dewaal schreef:idd dan kun je hem beter laten tunen daar word je nie moe van en krijg je ook geen vieze handjes :D


maar dan moet je er wel een hoop hout voor verkopen :lol:

Geplaatst: 12 nov 2008, 18:18
door PD
ginofs1 schreef:
dewaal schreef:idd dan kun je hem beter laten tunen daar word je nie moe van en krijg je ook geen vieze handjes :D


maar dan moet je er wel een hoop hout voor verkopen :lol:


een heel bos? haha

Geplaatst: 12 nov 2008, 19:21
door Martijn
YamaSam schreef:dat kan je, maar dat kost je pk's..

de gewone imi 49 of 65, vanaf 34 euros dacht ik?


Is dat serieus zo ? Dat ie met een 60cc kop beter loopt ?