Blokrevisie FS1

Alles over de techniek en sleutelen
Gebruikersavatar
Bollenkar
250km gereden
250km gereden
Berichten: 337
Lid geworden op: 14 sep 2021, 11:47
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door Bollenkar »

Ik beheer met een enthousiaste ploeg het citroen-forum.nl en daar gaat het precies hetzelfde.
Maar toch, facebook heeft niet het eeuwige leven. Er raken berichten kwijt en onvindbaar.
Een forum is zo makkelijk zoeken, maar wij merken dat bijvoorbeeld "storing uitlaatgas" via google wordt ingegeven en ze daarna de site bekijken en vaak de oplossing vinden. Er wordt dan niets gepost.
Misdragen tijdens meetings heb ik één keer meegemaakt. De Xsara-rijders pleurden al hun afval op de parkeerplaats. Daarna nooit meer wat voorgevallen. Maar hoe krijg je al die FS1's bij elkaar. Ik heb bijvoorbeeld geen aanhanger en ga niet met het ding helemaal naar schubbekutveen rijden :lol:
René.

Helaas geen FS1 meer. Maar wel een fijn rijdende CBF-1000
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10770
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door NIX »

Op de laatste meetings zijn zelfs jongens met een vrachtwagen FS1's gekomen die per kraan werden afgeladen. Ze kwamen zelfs uit Friesland en België en op de brommer uit Friesland. Was blijkbaar of de grootste, of de enige of de best georganiseerde meeting. Kwamen ook veel mensen op af die niet eens op het forum zaten, maar gehoord was dat er veel FS1's kwamen en een mooie rit was. En ik woon hier zelf, maar het is hier een hele mooie omgeving.

Wij waren niet langer welkom op de camping toen lieden lawinepijlen meenden af te moeten steken. Ik was er toen ook klaar mee.
Kijk eerst even in de FAQ.
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23398
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door marco »

Wij mochten toen gelukkig nog wel een nachtje blijven.
Yamaha Sheriff 1981
Gebruikersavatar
Bollenkar
250km gereden
250km gereden
Berichten: 337
Lid geworden op: 14 sep 2021, 11:47
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door Bollenkar »

Een nitraatje moet kunnen, maar lawinepijlen is wel wat te overdreven.

Nee, onzin natuurlijk. Ik snap niet dat mensen dat doen. Beter met een kleiner gezelschap
René.

Helaas geen FS1 meer. Maar wel een fijn rijdende CBF-1000
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23398
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door marco »

Plaatsnaam bord hadden ze ook gejat
Yamaha Sheriff 1981
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door Tombo »

2016 heb ik toen als laatste die Engelse meeting/rit uitgezet. Was erg leuk maar daar heb ik tegenwoordig geen tijd meer voor.
Afgelopen jaar in Siebengewald was mij prima bevallen. Alleen een datum afgesproken en zie maar of je komt, op zaterdag heb ik toen een rit voorgereden richting Nijmegen en Ooijpolder van +/- 120 km, dat ging goed.
Ik wil nog wel steeds weer een keer naar Brighton, dat was toch wel erg gaaf altijd.
marco schreef: 26 jan 2022, 16:08 Plaatsnaam bord hadden ze ook gejat Afbeelding
Hun begonnen met onze vlag :lol: Was een mooi weekend toen in die illegale kroeg :lol:
Gebruikersavatar
NIX
10000km gereden
10000km gereden
Berichten: 10770
Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
Locatie: Milsbeek

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door NIX »

marco schreef: 26 jan 2022, 16:08 Plaatsnaam bord hadden ze ook gejat Afbeelding
Nobody cares. Die pijlen waren de limit. Anders organiseerde ik hem nu nog.
Kijk eerst even in de FAQ.
kittop
500km gereden
500km gereden
Berichten: 859
Lid geworden op: 22 nov 2015, 11:15
Locatie: Huizen

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door kittop »

DT motortypes:
Kenny kwam met de compleet opgeschuurde onbehandelde en roestige Daihatsu van zijn zus.
Hij had de achterbank en voorstoel er uit gesleuteld en daar lag een RD50mx, want zijn DT deeDT heDT nieDT.
Huib kwam men een oude Renault invalide autootje, op de plek van de rolstoel stond wat eens een DT250 was.
Frans kwam met een DAF66 Coupé met een karretje en een DT250.
Een kunstenaarsstel kwamen met een MZ zijspan met op de zijspan een TY125
Cusepur (bijnaam) kwam met zijn propvolle oude aannemersbusje met daartussen een DT gepropt aanpoekelen uit Noordwolde nadat hij het vorige jaar naar Moergestel met zijn DT400 was komen 2takten, hij had toen die dag 704km gereden meen ik. Bij 1:10 weet je wel wat dat gekost heeft en wat voor mileuschade dat heeft aangericht.
Zelf ben ik ook wel eens met mijn DT400 daar naartoe gegaan, maar toen blies op de terugweg ik mijn uitlaat aan vellen. (7 scheuren en gat van 5x5cm) Het jaar daarop blies ik mijn voetpakking er uit... Dat werd in Moergestel opgelost met wcpapier en T-raps. Tijdens de rit fikte zowat een DT125m af doordat het electra begon te smeulen.
De kleinste van ons reedt met een YZ465 en moesten we vasthouden zodat hij er op kon klimmen tijdens het starten.
Maar op één of andere manier zijn we toch nog altijd thuis gekomen...
onbegrijpelijk
kittop
500km gereden
500km gereden
Berichten: 859
Lid geworden op: 22 nov 2015, 11:15
Locatie: Huizen

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door kittop »

NIX schreef: 26 jan 2022, 18:30
marco schreef: 26 jan 2022, 16:08 Plaatsnaam bord hadden ze ook gejat Afbeelding
Nobody cares. Die pijlen waren de limit. Anders organiseerde ik hem nu nog.
FS1 tuig...
yamaha_fs1_2ru
1250km gereden
1250km gereden
Berichten: 1408
Lid geworden op: 26 sep 2006, 20:33
Locatie: Fryslân

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door yamaha_fs1_2ru »

Niet echt relevant. maar ik heb nog een hoedje in mijn bar, vanuit de Campingkroeg:P
Gebruikersavatar
Tombo
17500km gereden
17500km gereden
Berichten: 18321
Lid geworden op: 12 jun 2006, 08:52
Locatie: Achterhoek

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door Tombo »

En een mooie jas!
Niels
Site Admin
Site Admin
Berichten: 11133
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
Locatie: Den Haag

Re: Blokrevisie FS1

Bericht door Niels »

yamaha_fs1_2ru schreef: 31 jan 2022, 20:32 Niet echt relevant. maar ik heb nog een hoedje in mijn bar, vanuit de Campingkroeg:P
Heb jij een bar?? :shock: :D
Plaats reactie