Geplaatst: 18 nov 2009, 10:55
Om even terug te komen op het eigenlijke topic...
Motorpapieren zijn geen makkie om te bemachtigen hier in Belgie, dat is echt zoals Sam aangeeft haast niet te doen.
Ik heb geluk gehad bij de aankoop van mijn goudkleurige 73-er want daar waren namelijk alle originele papieren bij inclusief de inschrijving als motor.
Dus ik ben gewoon naar verzekeraar geweest en dan naar DIV waar ik onmiddellijk mijn motoplaat gekregen heb.
Ze struikelden op de DIV heel even omdat er 49 cc op het papier stond maar doordat dit een officieel document was met een stempel van "Koninkrijk Belgie" konden ze op de DIV niets anders dan mij het motoplaat te geven
Voor mij andere FS1's ben ik al blij als ik de gewone papieren (origineel of duplicaat aanvragen volgens verlies van GVA) erbij heb.
Het zal in de toekomst nog moeilijker gaan vrees ik, een oldtimer liefhebber van bromfietsen met motoplaat zal een rariteit worden!
Motorpapieren zijn geen makkie om te bemachtigen hier in Belgie, dat is echt zoals Sam aangeeft haast niet te doen.
Ik heb geluk gehad bij de aankoop van mijn goudkleurige 73-er want daar waren namelijk alle originele papieren bij inclusief de inschrijving als motor.
Dus ik ben gewoon naar verzekeraar geweest en dan naar DIV waar ik onmiddellijk mijn motoplaat gekregen heb.
Ze struikelden op de DIV heel even omdat er 49 cc op het papier stond maar doordat dit een officieel document was met een stempel van "Koninkrijk Belgie" konden ze op de DIV niets anders dan mij het motoplaat te geven
Voor mij andere FS1's ben ik al blij als ik de gewone papieren (origineel of duplicaat aanvragen volgens verlies van GVA) erbij heb.
Het zal in de toekomst nog moeilijker gaan vrees ik, een oldtimer liefhebber van bromfietsen met motoplaat zal een rariteit worden!