Het enige verschil in keerringen tussen DX en niet DX zijn de keerringen van de voorvorkdempers.
DX modellen hebben namelijk te maken met een andere voorvork vanwege de schijfrem.
Daarbij hebben DX versies 2 soorten voorvorken plus dat er keerringen in de wielen kunnen verschillen van de schijfremversies.
De zeer oude modellen hebben tandwieldempers in het achterwiel, deze hebben ook andere keerringen.
Ook zijn er verschillen zijn tussen keerringen van de voortandwiel as en kan er verschil zijn in de rechter krukaskering van de rotatie versus membraanblok, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd.
Dus lees je gewoon in welke keerringen je nodig hebt, die bij jouw type FS1 horen.
keerringen van de koppelingsstift, versnelling as, linker zijde krukas, kickstarter zijn naar mijn weten door de jaren hetzelfde gebleven.
Ik weet niet welk blok gebruikt werd bij de Ludy Beumer versies, maar dat zou zomaar de 378 kunnen zijn.
De Beumer is in mijn ogen niet meer dan een ouwe lullen FS1 met rubberen flappies op de tank en een oliebadkettingkast.
Vanaf de 378 tot de 3E9 kan ik me niet meer herinneren dat er verschillen zijn geweest in de motorblok keerringen en pakkingen van de typen met fietsinrichting.
Dus het grootste verschil is, dat je moet kijken naar de keerring achter je voortandwiel.
De nieuwere typen (ik meen vanaf 3E9) hebben een ijshockeypuk met een gaatje achter het voortandwiel zitten. Deze keerring valt het meeste op in het zakje.
Ik heb stiekem even gekeken bij JMPB:
IJshockeypuk met gaatje:
https://www.jmpbonderdelen.nl/keerring- ... as-5v.html
Keerringset zonder ijshockeypuk 378 t/m 2F2:
https://www.jmpbonderdelen.nl/keerrings ... a-fs1.html
4.8 X 15 X 5 stift koppeling
12 X 22 X 5 versnellings as
15 X 26 X 6 kickstarter
20 X 38 X 7 krukas links
25 X 40 X 5 voortandwiel 378 tot 3E9
25 X 35 X 10 ( Dubbel gekeerd ) krukas rechts