Kawasaki

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Plaats reactie
Gebruikersavatar
thibaultM
100km gereden
100km gereden
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2011, 18:59
Locatie: oudenaarde

Kawasaki

Bericht door thibaultM »

Hallo beste liefhebbers,

Ik zal mezelf nog eens rap voorstellen want het is al een tijdje geleden dat ik iets heb gevraagd op dit top forum. Mijn naam is thibault michels en ik heb 2 rd's en een fs1. Ik ben afkomstig van de Vlaamse ardennen en woon in kluisbergen. Ik heb een kawasaki kh100 g7 volledig origineel opgeknapt en voorzien van nieuwe wisceco piston, nu wou ik deze starten maar dat wil niet zo goed lukken. Ik heb een goede vonk, carbu (mikuni vm19sc) is volledig proper en vrij en daar bedoel ik mee start sproeier, pilot en hoofdsproeier enzovoort.. De motor wilt enkel even draaien als ik rechtstreeks benzine of startpiloot ofzo in de carburator doe. Mijn vlotterbakje zit altijd vol met benzine maar motor wil volgens mij niet zelf benzine aanzuigen. Vandaag heb ik gezien dat mijn keerring van primair tandwiel wel zo lek als een zeef is, als motor een tijdje op zijn scheve pikkel staat dan ligt er een plas olie onder. Kan er mij iemand tips geven om dit probleem op te lossen? Ik zou een foto willen posten van de Kawa maar het lukt mij niet sebiet.

Alvast bedankt!

Mvg thibault
Gebruikersavatar
jimf98
500km gereden
500km gereden
Berichten: 896
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:23
Locatie: Amsterdam

Re: Kawasaki

Bericht door jimf98 »

Valse lucht ergens? Heb je al gespoten met remreiniger?
Gebruikersavatar
marco
Sheriff of the Posbank
Sheriff of the Posbank
Berichten: 23398
Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam

Re: Kawasaki

Bericht door marco »

Ik zou eerst die keerring eens vervangen.
Yamaha Sheriff 1981
Gebruikersavatar
thibaultM
100km gereden
100km gereden
Berichten: 207
Lid geworden op: 14 jun 2011, 18:59
Locatie: oudenaarde

Re: Kawasaki

Bericht door thibaultM »

Ik ga inderdaad eerst beginnen met alle keerringen te vervangen, is er een mogelijkheid om te controleren of carter dicht is en genoeg vacuum trekt? Ik ben brandertechnieker en als een stookoliepomp geen mazout wil opzuigen is het eerste wat ik doe een vacuummeter op de pomp draaien.

Alvast bedankt
Plaats reactie