Zomaar een ritje richting Zalbommelse brug

Heb je foto’s gemaakt tijdens een rit? Plaats ze hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jvsoelen
100km gereden
100km gereden
Berichten: 131
Lid geworden op: 09 mei 2020, 16:23
Locatie: Geldermalsen.
Contacteer:

Zomaar een ritje richting Zalbommelse brug

Bericht door jvsoelen »

Hoi alle, zomaar een ritje naar de Zaltbommelse brug.
En even op het muurtje gezeten, div. mensen stopte om te zeggen: “ Wat is die mooi, en die (had)?, die en die ? ook “.

https://ibb.co/7RVzpG7" onclick="window.open(this.href);return false;
kittop
500km gereden
500km gereden
Berichten: 859
Lid geworden op: 22 nov 2015, 11:15
Locatie: Huizen

Re: Zomaar een ritje richting Zalbommelse brug

Bericht door kittop »

jvsoelen schreef:Hoi alle, zomaar een ritje naar de Zaltbommelse brug.
En even op het muurtje gezeten, div. mensen stopte om te zeggen: “ Wat is die mooi, en die (had)?, die en die ? ook “.

https://ibb.co/7RVzpG7" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Heel herkenbaar.
En allemaal waar...
kittop
500km gereden
500km gereden
Berichten: 859
Lid geworden op: 22 nov 2015, 11:15
Locatie: Huizen

Re: Zomaar een ritje richting Zalbommelse brug

Bericht door kittop »

Ik realiseer me zojuist dat je in Geldermalsen woont...
Als ik een uitlaat voor een 2wieler nodig heb, dan ga ik naar Pieter Schmidt in Geldermalsen.
Mijn dochter heeft daar nog een cilinder liggen voor haar TY.
Als de TY op motorkenteken staat wil hij dat ding terug zien om die cilinder aan te passen en op de pijnbank zetten.
Pieter heeft wat uitlaatjes voor me gemaakt en is behoorlijk thuis in tweetakten.

Mocht je nog twijfels hebben, kan je altijd nog langs de Aaldor (ik meen) 15.
Het is een beetje een rare, maar dat zijn de meeste 2takt goeroes.
Gebruikersavatar
jvsoelen
100km gereden
100km gereden
Berichten: 131
Lid geworden op: 09 mei 2020, 16:23
Locatie: Geldermalsen.
Contacteer:

Re: Zomaar een ritje richting Zalbommelse brug

Bericht door jvsoelen »

Kittop, ik ken Pieter Schmidt heel goed !, hij zat eerst in Tricht , en nu op de Aaldor in Geldermalsen (aan je rechterhand zodra je van de A15 komt.
Hij is een kei in tuning voor Kreidler en Yamaha !!!!.
kittop
500km gereden
500km gereden
Berichten: 859
Lid geworden op: 22 nov 2015, 11:15
Locatie: Huizen

Re: Zomaar een ritje richting Zalbommelse brug

Bericht door kittop »

jvsoelen schreef:Kittop, ik ken Pieter Schmidt heel goed !, hij zat eerst in Tricht , en nu op de Aaldor in Geldermalsen (aan je rechterhand zodra je van de A15 komt.
Hij is een kei in tuning voor Kreidler en Yamaha !!!!.

Waar ik erg blij om ben, is dat hij doet waarom je vraagt.
Mijn DT400 is een laagtoerig koppelbeest.
De bestaande uitlaat was als bordpapier en hij heeft een nieuwe pijp voor de DT keurig pasgemaakt.
Mijn verzoek was dat het geen jankert hoeft te worden, maar op het middengebied mocht de motor wel wat sterker worden.

Mijn dochter wilde graag dat haar Trailtje gewoon vlot door de versnellingen heen kon, zonder elke keer te hoeven terug te schakelen.

Beide uitlaten zijn zo gemaakt dat het ook van toepassing is, en het fijne fietsen zijn om op te rijden in hun segment.
De DT400 gebruik ik voor de Hennorit. Met zijn "27"PK hou ik met gemak een XR400 of XT660 in acceleratie op bospaden bij. En in de bagger etappes doet hij het met wat dunnere 6Days Extreme en lage gewicht en dank zei de uitlaat het erg goed, ondanks de korte veerweg en beperkte blokhoogte.

Met het Trail brommertje heb ik al aardig wat motoren geziekt hier in het dorp door de wendbaarheid en acceleratie terwijl er nog niets serieus is afgesteld.

Pieter is goed in zijn vak, inderdaad.
Plaats reactie