Hierbij een aantal stroomschema's:
http://www.fs1forum.com/Elektra.html
Bedradingschema's
-
- Site Admin
- Berichten: 11133
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
Bedradingschema's
Laatst gewijzigd door Niels op 16 sep 2006, 16:51, 3 keer totaal gewijzigd.
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10775
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
-
- Aan het inrijden
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 07 dec 2013, 20:09
- marco
- Sheriff of the Posbank
- Berichten: 23403
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 16:56
- Locatie: in the-middle-of-nowhere-noord-holland : Edam
Re: Bedradingschema's
Het forum word momenteel nog bijgewerkt na de update.
-
- Site Admin
- Berichten: 11133
- Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:13
- Locatie: Den Haag
Re: Bedradingschema's
Dat komt later onder www.fs1forum.com/elektra.php
-
- 2000km gereden
- Berichten: 2208
- Lid geworden op: 31 mei 2011, 16:57
Re: Bedradingschema's
Misschien heb je hier iets aan. Er ligt een bedradingsschema voor de 1J5 DX op de achtergrond :
Misschien handiger zo :
En voor de FS1-P met zijcontact :
Of :
Alles eerlijk geleend van het forum .
Misschien handiger zo :
En voor de FS1-P met zijcontact :
Of :
Alles eerlijk geleend van het forum .
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10775
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
- NIX
- 10000km gereden
- Berichten: 10775
- Lid geworden op: 25 nov 2009, 15:46
- Locatie: Milsbeek
Re: Bedradingschema's
5-Bak schema met koplampschakelaar en 4-standenslot:
Is allemaal hetzelfde. Alleen uit het contact gaat een roodgele draad eerst naar de koplampschakelaar waar hij splitst naar hoog/laag schakelaar (blauw) op het stuur en de weerstand (geelzwart, die groene sigaar aan de accubak). Zo kun je met alleen stadslicht rijden (mag niet) zonder alle lampjes op te blazen. Volgens mij gaat op stand 4 een verbinding van rood (accu) naar achterlicht en tellerverlichting (blauw, maar niet verwarren met de blauwe uit de koplampschakelaar) en stadslicht Blauwrood. Ook staat dan zwarte van de bobine op de massa, dus draait de motor niet.
Is allemaal hetzelfde. Alleen uit het contact gaat een roodgele draad eerst naar de koplampschakelaar waar hij splitst naar hoog/laag schakelaar (blauw) op het stuur en de weerstand (geelzwart, die groene sigaar aan de accubak). Zo kun je met alleen stadslicht rijden (mag niet) zonder alle lampjes op te blazen. Volgens mij gaat op stand 4 een verbinding van rood (accu) naar achterlicht en tellerverlichting (blauw, maar niet verwarren met de blauwe uit de koplampschakelaar) en stadslicht Blauwrood. Ook staat dan zwarte van de bobine op de massa, dus draait de motor niet.