het is een 2ru-schijfblok, dus ik weet niet of op de andere modellen ook die tekens staan
1.schroef het chroom dekseltje van d e linkerkap
2.draai het vliegwiel linksom, tot je voorbij de bovenste stand bent (contactpunten staan hier open)
3.scheur van een sigarettenvloeitje een bandje af, ter breedte van de plakrand
4.steek het strookje tussen de contactpunten en draai het vliegwiel een stukje terug rechts (punten gaan toe, en papiertje klemt)
5. trek lichtjes aan het strookje (spannen, niet scheuren) en draai het vliegwiel weer traag terug linksom.
6.de plaats waar het vloeitje lost, daar geeft ie een vonk, dus kijk waar de merktekens staan en je weet of je te laat danwel te vroeg zit


hier zie je de tekens quasi over elkaar staan, rechtsboven, het metalen lipje, en het streepje in het gat
dit merkteken komt overeen met 1.7mm voorontsteking.. een toerenmachine mag er een mm of twee voor opengaan (1.

wil je de brommer 40 laten lopen, laat ze dan openen als het sstreepje al n eind voorbij het lipje is
veel suck6 en gaan met die Fizzy's!!